

Το άνοιγμα των σχολείων πριν την 1η Σεπτεμβρίου εξετάζει το υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με την Νίκη Κεραμέως, η οποία μιλώντας στον ΣΚΑΙ ανέφερε ότι κάτι τέτοιο θα αποφασιστεί στη βάση πολλών παραγόντων.
Η υπουργός Παιδείας τόνισε ότι το άνοιγμα των δημοτικών έγινε μετά την ομόφωνη εισήγηση των ειδικών και έχουν ληφθεί όλα τα μέτρα για την προστασία των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Σημείωσε, δε, ότι οι μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι εκτός σχολείων ήδη τρεις μήνες και αν δεν άνοιγαν και τώρα θα έμεναν εκτός σχολείων για έξι μήνες. Εξήγησε ότι αυτή η κατάσταση μπορεί να έχει σοβαρές συνέπειες στην εξέλιξη των παιδιών μαθησιακά, κοινωνικά, ψυχοσυναισθηματικά.
Για τα μέτρα πρόληψης και προστασίας, η υπουργός Παιδείας τόνισε ότι μάσκα στο δημοτικό δεν αποτελεί καν σύσταση και πως ο ΕΟΔΥ έχει βγάλει διαφορετικές οδηγίες για γυμνάσια και λύκεια, διαφορετικές για τα δημοτικά, διαφορετικές για τα νηπιαγωγεία. «Αναφορικά με τις μικρότερες ηλικίες, οι ειδικοί εστιάζουν πάρα πολύ στο να είναι μικρές οι ομάδες. Δεν εστιάζουν τόσο στις αποστάσεις», τόνισε η κ. Κεραμέως.
Στο ερώτημα εάν τα σχολεία θα ανοίξουν από την 1η Σεπτεμβρίου η υπουργός απάντησε ότι εξετάζεται να ανοίξουν νωρίτερα και θα αποφασιστεί στη βάση πολλών παραγόντων. Πρόσθεσε πως αυτή τη στιγμή το υπουργείο εστιάζει στην κάλυψη της ύλης και του χαμένου εδάφους γι’ αυτό και δεν θα γίνουν προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις.
Σχετικά Νέα
Κ. Πιερρακάκης: Δεσμευόμαστε σε μια διεθνή οικονομική τάξη βασισμένη σε κανόνες
Τη δέσμευση της Ελλάδας σε μια διεθνή οικονομική τάξη βασισμένη σε κανόνες, καθώς και.
Σ. Ζαχαράκη στη σύνοδο Υπουργών Παιδείας στις Βρυξέλλες: Απαραίτητη η καλλιέργεια δεξιοτήτων μέσω του εκπαιδευτικού συστήματος, για μια Ευρώπη ανταγωνιστική
Η ανθεκτικότητα και η προσαρμοστικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας κατά τη διάρκεια κρίσεων, η σημασία.
Φλωρίδης: Τα Χριστούγεννα είχαν ενεργοποιηθεί 50.000 ψεύτικοι λογαριασμοί που ενημέρωναν για τα Τέμπη
«Τα τεράστια ψεύδη και οι κατηγορίες περί συγκάλυψης κατέρρευσαν» τόνισε ο υπουργός Δικαιοσύνης Γιώργος.
Ζ. Κωνσταντοπούλου για το πόρισμα του ΕΜΠ- Οργιάζουν οι μεθοδεύσεις, να δώσει εξηγήσεις ο κ. Καρώνης
Όσα δημοσιεύονται σήμερα ως πορίσματα του καθηγητή Καρώνη, έρχονται σε ευθεία αντίθεση με τα.