

Στόχος μας είναι να αναβαθμιστεί το σχολείο, τα πρώτα χρόνια είναι εξαιρετικά κρίσιμα στην εξέλιξη του μαθητή, δήλωσε για το νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων η υπουργός, Νίκη Κεραμέως, σημειώνοντας ότι το νομοσχέδιο είναι σε δημόσια διαβούλευση.
«Έχουμε μεγάλο αριθμό σχολίων θα δώσουμε στη δημοσιότητα ένα ευρύτερο πλέγμα ρυθμίσεων για να δώσουμε το στίγμα της συνολικής μας προσπάθειας», είπε η κα Κεραμέως, μιλώντας στον ΣΚΑΪ.
«Το διετές νηπιαγωγείο είναι πρώτη προτεραιότητα, καταβάλουμε προσπάθεια να εφαρμοστεί σε όλες τις περιοχές της χώρας. Θα έχουμε νέες θεματικές ενότητες σε δημοτικό, νηπιαγωγείο, γυμνάσιο όπως εθελοντισμός, επιχειρηματικότητα, ρομποτική, οικολογική συνείδηση, σεβασμός στη διαφορετικότητα, σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, πρόληψη από φυσικές καταστροφές ανάλογα με την ηλικία με στόχο την ενίσχυση των παιδιών με δεξιότητες», εξήγησε η υπουργός.
Το υπουργείο Παιδείας επαναφέρει επίσης τη διπλή πριμοδότηση στις δυσπρόσιτες περιοχές, ενώ από του χρόνου για το απολυτήριο ο μαθητής Γ’ Λυκείου θεωρητικής κατεύθυνσης θα πρέπει να κάνει και ένα μάθημα μαθηματικών στο οποίο θα εξετάζεται, ενώ το ίδιο ισχύει και για τον μαθητή πρακτικής κατεύθυνσης.
«Προτεραιότητα μας είναι οι πανελλαδικές εξετάσεις και οι μαθητές της τρίτης λυκείου», επανέλαβε η υπουργός Παιδείας και σημείωσε ότι ούτως ή άλλως υπάρχει πρόβλεψη πως αν νοσήσει κάποιος υποψήφιος να εξεταστεί το Σεπτέμβριο.
Σχετικά Νέα
Κ. Χατζηδάκης για ΒΟΑΚ: Περνάμε πια από τη θεωρία στην πράξη
Σε πιο προσωπικό τόνο, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Κωστής Χατζηδάκης γράφει σε ανάρτησή του.
Ν. Κεραμέως: Βελτιώνουμε τις υποδομές για τους συμπολίτες μας με αναπηρία
Επίσκεψη στο νέο Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.), το οποίο μόλις ιδρύθηκε στο Γαλάτσι και.
ΠΑΣΟΚ για ΒΟΑΚ: “Ο κ. Μητσοτάκης και άργησε και ξέχασε”
“Ο Πρωθυπουργός πανηγύρισε σήμερα τη σύμβαση κατασκευής του ΒΟΑΚ. Ο ίδιος τον Μάιο του.
Σ. Ζαχαράκη: Αναστολή φοιτητικής ιδιότητας για 24 μήνες για πράξεις βίας στα Πανεπιστήμια
Τις παρεμβάσεις της κυβέρνησης, για την αντιμετώπιση των φαινομένων βίας και ανομίας στα δημόσια Πανεπιστήμια παρουσίασε,.