

Οργισμένη ήταν η αντίδραση του επικεφαλής στρατηγικής επικοινωνίας του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ Νάσου Ηλιόπουλου για τη δημοσκόπηση της Marc, που παρουσιάστηκε στο δελτίο του ANT1 και συγκεκριμένα για το χρονικό σημείο που η εταιρεία, η οποία θεωρείται η δημοσκοπική εταιρεία του Μαξίμου, επέλεξε να την πραγματοποιήσει.
Καταλογίζει μάλιστα στην εταιρεία πως ενώ ακόμη οι οικογένειες των θυμάτων δεν έχουν αποχαιρετήσει καλά καλά τα αγαπημένα τους πρόσωπα, σπεύδει να κάνει damage control για τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Αναλυτικά το σχόλιο του Νάσου Ηλιόπουλου στο twitter:
«Πριν ακόμη προλάβουν οι οικογένειες να αποχαιρετήσουν τα αγαπημένα τους πρόσωπα, η γνωστή δημοσκοπική εταιρεία με τα εικονικά τιμολόγια χωματουργικών εργασιών, σπεύδει να κάνει damage control για τον Μητσοτάκη. Ντρέπεται και η ντροπή …».
Σχετικά Νέα
Δ. Αβραμόπουλος: Η Ευρώπη είναι αποδυναμωμένη
«Η Ευρώπη είναι αποδυναμωμένη, το ευρωπαϊκό όραμα σβήνει». Αυτό δήλωσε ο πρώην Ευρωπαίος Επίτροπος.
Κ. Πιερρακάκης: Δεσμευόμαστε σε μια διεθνή οικονομική τάξη βασισμένη σε κανόνες
Τη δέσμευση της Ελλάδας σε μια διεθνή οικονομική τάξη βασισμένη σε κανόνες, καθώς και.
Σ. Ζαχαράκη στη σύνοδο Υπουργών Παιδείας στις Βρυξέλλες: Απαραίτητη η καλλιέργεια δεξιοτήτων μέσω του εκπαιδευτικού συστήματος, για μια Ευρώπη ανταγωνιστική
Η ανθεκτικότητα και η προσαρμοστικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας κατά τη διάρκεια κρίσεων, η σημασία.
Φλωρίδης: Τα Χριστούγεννα είχαν ενεργοποιηθεί 50.000 ψεύτικοι λογαριασμοί που ενημέρωναν για τα Τέμπη
«Τα τεράστια ψεύδη και οι κατηγορίες περί συγκάλυψης κατέρρευσαν» τόνισε ο υπουργός Δικαιοσύνης Γιώργος.