

«Στο πρόγραμμα μας προβλέπεται ότι μέσα στα πρώτα δύο χρόνια θα διατεθούν περισσότερα από 30 εκατομμύρια ευρώ για παρεμβάσεις και στις επτά Δημοτικές Κοινότητες», τόνισε ο Κώστας Μπακογιάννης σε συνέντευξη του στην εφημερίδα «Τα Νέα».
Ο υποψήφιος Δήμαρχος Αθηναίων ανέφερε χαρακτηριστικά: «Έχουμε κοστολογήσει τους διαγωνισμούς, προδιαγράψει τις πηγές χρηματοδότησης και θέσει χρονοδιαγράμματα. Εστιάζουμε στην καθημερινότητα: καθαριότητα , πράσινο, φωτισμό, πεζοδρόμια για να αλλάξουμε την σημερινή εικόνα. Προφανώς δεν υπάρχουν μαγικά ραβδιά αλλά ούτε εμείς είμαστε μαθητευόμενοι μάγοι. Την ξέρουμε πολύ καλά την αυτοδιοίκηση και δεν περιμένουμε να μάθουμε στη πλάτη των Αθηναίων. Γι’ αυτό είμαστε έτοιμοι να πατήσουμε γκάζι από την πρώτη μέρα».
O Κώστας Μπακογιάννης υπογράμμισε ότι ο Δήμος πρέπει να είναι περισσότερο εντολοδόχος και λιγότερο εντολέας. Και επισήμανε: «Αρκετά με τα μεγαλοπιάσματα, αρκετά με τους «αφ΄υψηλού» Δημάρχους. Ο Δήμαρχος πρέπει να αισθάνεται και να είναι υπεύθυνος και υπόλογος για όλα όσα συμβαίνουν στην πρωτεύουσα. Και η «λάντζα» έχει να κάνει με τα καθημερινά προβλήματα και τις καθημερινές λύσεις. Σχεδόν μια δεκαετία στην αυτοδιοίκηση έχω μάθει να αγωνίζομαι και να δουλεύω για να αλλάξω εκείνα που επηρεάζουν τη ζωή των συμπολιτών μας και την αλλαγή τη βλέπεις και τη νιώθεις στην κοινή μας καθημερινότητα. Από κάτω προς τα πάνω, γιατί τα μικρά θα φέρουν τα μεγάλα».
Σχετικά Νέα
ΝΔ για επίθεση στο σπίτι του Μ. Χαρακόπουλου: Οι θρασύδειλοι τραμπούκοι δεν μας φοβίζουν
Σε ανακοίνωση προέβη το γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας (ΝΔ), μετά την επίθεση με.
Σ. Φάμελλος: Κόλαφος η έκθεση της Human Rights Watch για την κυβέρνηση
Το μείζον ζήτημα της κατάστασης της ελευθερίας του Τύπου στην Ελλάδα και στοιχεία που.
Κ. Μητσοτάκης στην απονομή του βραβείου για τις οικονομικές επιδόσεις της Ελλάδας: Αυτή η αναγνώριση ανήκει στον ελληνικό λαό
«Αυτή η αναγνώριση δεν είναι δική μου αποκλειστικά, διότι κατά κύριο λόγο ανήκει στον.
Απ. Τζιτζικώστας: Στόχος μας η ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη του τουρισμού μέσω ενιαίας ευρωπαϊκής στρατηγικής
Στον τομέα του τουρισμού, ο οποίος αποτελεί ίσως το πιο ανθεκτικό πεδίο επιχειρηματικής δράσης.