

Σε Μνημόνιο Αμοιβαίας Κατανόησης και Συνεργασίας με σκοπό την υλοποίηση κοινών δράσεων, προς όφελος των σιδηροδρομικών υπηρεσιών στον επιβάτη και στις επιχειρήσεις, προχώρησαν ο πρόεδρος της Hellenic Train Dario Lo Bosco, o διευθύνων σύμβουλος Maurizio Capotorto και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδας (ΟΣΕ), Σπυρίδων Πατέρας.
Μέσω του μνημονίου αυτού, που υπέγραψαν οι δύο εταιρείες, ΟΣΕ και Hellenic Train, συμφώνησαν να συνεργαστούν στη μελέτη και την προετοιμασία λύσεων που σχετίζονται με δύο βασικούς στρατηγικούς τομείς: τη βελτίωση της εμπειρίας της επιβατικής κοινότητας και τη βελτίωση της ασφάλειας των σιδηροδρομικών μεταφορών.
Το μνημόνιο το οποίο υπεγράφη αποκτά επίσης επιστημονική αξία, καθώς διαμορφώνει νέες συνθήκες στο σύνολο “τρένο – σιδηροδρομικό δίκτυο” στην Ελλάδα, όπου θα εφαρμοστούν βέλτιστα συστήματα on – condition.
Στόχος των εταιρειών είναι ο εκσυγχρονισμός της υποδομής για την άριστη εξυπηρέτηση των επιβατών, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στα άτομα με μειωμένη κινητικότητα, καθώς και η αναβάθμιση των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών μέσω έξυπνων συστημάτων έκδοσης εισιτηρίων, αλλά και η προσφορά υπηρεσιών συνδεσιμότητας (Wi-Fi).
Η συνεργασία αυτή προσβλέπει επίσης στην καλύτερη και αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των καταστάσεων έκτακτης ανάγκης μέσω της διασύνδεσης των κέντρων ελέγχου των δύο εταιρειών και την επιστημονική προσέγγιση για την από κοινού αντιμετώπιση της φθοράς των σιδηροτροχιών και των τροχών του τροχαίου υλικού στο σιδηροδρομικό δίκτυο.
Σχετικά Νέα
Χρυσός: Πτώση 1,7% μετά την εμπορική συμφωνία ΗΠΑ – Μ. Βρετανίας
Ο χρυσός διεύρυνε τις απώλειές του την Πέμπτη, αφού ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ.
ΑΔΜΗΕ: Ξεκινά η δοκιμαστική λειτουργία της ηλεκτρικής διασύνδεσης Αττικής – Κρήτης – Όλες οι λεπτομέρειες
Σε φάση ολοκλήρωσης βρίσκονται οι τελικές δοκιμές και έλεγχοι του εξοπλισμού στον Σταθμό Μετατροπής.
Έναρξη τροφοδότησης της ΒΙΠΕ Πατρών με φυσικό αέριο
Την έναρξη τροφοδότησης της Βιομηχανικής Περιοχής (ΒΙ.ΠΕ.) Πατρών και τη σύνδεση του πρώτου βιομηχανικού.
Marketing Plan: Όταν η ανάπτυξη παύει να είναι τύχη και γίνεται στρατηγική
Η ελληνική αγορά δεν συγχωρεί πια το “βλέποντας και κάνοντας”. Όποιος δεν έχει πλάνο,.