

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εκκίνησε τη δεύτερη φάση της ευρείας και ανοιχτής Διαβούλευσης με δημόσιους φορείς και μη που εμπλέκονται στην οδική ασφάλεια, στο πλαίσιο διαμόρφωσης του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου για την Οδική Ασφάλεια για την περίοδο 2021-2030.
Το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας περιλαμβάνει αποτελεσματικές στοχευμένες και οριζόντιες πολιτικές, που στηρίζονται σε πραγματικά δεδομένα και λύνουν θέματα συντονισμού και επίτευξης συγκεκριμένων στόχων ανά διακριτούς τομείς πολιτικής. Αποτυπώνονται σε δράσεις, προϋπολογισμό, χρονοδιάγραμμα και ποσοτικούς στόχους για τη μείωση του αριθμού των νεκρών και σοβαρά τραυματιών σε οδικά ατυχήματα κατά 50% έως το 2030, εναρμονισμένο με την Ευρωπαϊκή Στρατηγική Οδικής Ασφάλειας και το Σχέδιο Δράσης των Ηνωμένων Εθνών για τη 2η δεκαετία οδικής ασφάλειας.
Το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας αναπτύσσεται από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με την επιστημονική υποστήριξη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, με επικεφαλής τον καθηγητή κ. Γιώργο Γιαννή και ενσωματώνει τα διεθνή πρότυπα, καθώς και λεπτομερή ανάλυση των δυνατοτήτων της ελληνικής πραγματικότητας.
Στο πλαίσιο της εφαρμογής του Σχεδίου συγκροτήθηκε αρμόδια Κυβερνητική Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας, με πρόεδρο τον Υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Μιχάλη Παπαδόπουλο, στην οποία συμμετέχουν ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη κ. Ελευθέριος Οικονόμου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εσωτερικών κ. Στυλιανός Πέτσας, η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας κ. Ασημίνα Γκάγκα, η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ζέτα Μακρή και ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Θεόδωρος Λιβάνιος.
Ο Πρόεδρος της Κυβερνητικής Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας, Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος δήλωσε: “Η μείωση των οδικών τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα και η βελτίωση του επιπέδου Οδικής Ασφάλειας της χώρας αποτελεί βασική προτεραιότητα της Κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη και του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή. Επιδιώκουμε να διαφυλάξουμε το δικαίωμα στη ζωή των Ελληνίδων και των Ελλήνων, αλλά και να διαμορφώσουμε καλύτερες και ασφαλέστερες συνθήκες για την κυκλοφορία των πεζών, των ποδηλατών και όλων των οχημάτων”.
Η Διαβούλευση υποστηρίζεται από ειδικό διαδραστικό δικτυακό τόπο στον οποίο οποιοσδήποτε πολίτης ή φορέας (Δημόσιες Αρχές, Αυτοδιοίκηση, Δημόσιοι και Ιδιωτικοί Οργανισμοί και Επιχειρήσεις, Επαγγελματίες, Επιστήμονες, Σύλλογοι, ΜΚΟ) μπορεί να ενημερώνεται και να υποβάλει παρατηρήσεις, σχόλια και προτάσεις για το τελικό προσχέδιο του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας για την περίοδο 2021-2030.
Η διαδικασία της δεύτερης φάσης της Ανοικτής Διαβούλευσης αρχίζει με την ανάρτηση της παρούσας πρόσκλησης και προβλέπεται να ολοκληρωθεί στις 10 Ιουνίου 2022.
Σχετικά Νέα
Σοφία Τουντούρη για Γιάνη Βαρουφάκη: Οι προσβλητικοί χαρακτηρισμοί του πυροδότησαν κύμα σεξιστικών επιθέσεων στο διαδίκτυο
Απειλές και σεξιστικές επιθέσεις εναντίον της στο διαδίκτυο καταγγέλλει η δημοσιογράφος Σοφία Τουντούρη μετά.
Πρόταση ΠΑΣΟΚ για προανακριτική: Ζητά παραπομπή Καραμανλή και τριών υφυπουργών για κακούργημα
Έτοιμη έχει το ΠΑΣΟΚ την πρόταση για σύσταση προανακριτικής επιτροπής για τα Τέμπη και.
Αντιδράσεις από τους βουλευτές της ΝΔ για τους οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Στο επίκεντρο της συζήτησης, που είχαν νωρίτερα σήμερα στην αίθουσα Γερουσίας της Βουλής ο.
ΕΟΠΥΥ: Αποσύρονται οι γιατροί από την δικαστική διαμάχη με το υπουργείο Υγείας για τα ραντεβού
Αποσύρονται οι γιατροί του ΕΟΠΥΥ από την δικαστική διαμάχη με το υπουργείο Υγείας για.