Η Lidl Ελλάς συνεχίζει το έργο της εναλλακτικής τουριστικής καμπάνιας περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης “Plastic Free Santorini”, που τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και ενσωματώθηκε κάτω από την ομπρέλα του προγράμματος “Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης”.
Έτσι το “Plastic Free” ξεκίνησε το ταξίδι του από τα Χανιά, και θα συνεχίσει στη Χαλκιδική, στη Σαντορίνη, στη Ρόδο, στην Κω και στην Κέρκυρα. Στόχος της Lidl Ελλάς και του Kοινωφελούς Ιδρύματος Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη είναι να πείσουν τους ανθρώπους ότι αξίζει να δοκιμάσουν να ζήσουν την καθημερινότητά τους με έναν πιο βιώσιμο τρόπο.
Συγκεκριμένα, προχώρησαν σε υποβρύχιους καθαρισμούς σε συνεργασία με τον σύλλογο “Φίλοι του Βυθού” στον βυθό της Νέας Χώρας και στην Ιχθυόσκαλα Σούδας, ενώ ακολούθησαν παράκτιοι καθαρισμοί στις παραλίες Αγίων Αποστόλων και Νέας Χώρας.
Καθ’ όλη τη διάρκεια των δράσεων τηρούνται αυστηρά τα προβλεπόμενα υγειονομικά μέτρα προστασίας και πρωτόκολλα Covid-19.
Σχετικά Νέα
-
Κ. Σκρέκας: Βασική και κύρια κατεύθυνση της κυβέρνησης η στήριξη και προώθηση της υγιούς επιχειρηματικότητας
«Χωρίς υγιή επιχειρηματικότητα δεν έχουμε ανάπτυξη, δεν έχουμε θέσεις εργασίας και φυσικά δεν μπορεί.
-
Αμοιβαία Κεφάλαια: Σε υψηλά 15 και πλέον ετών το ενεργητικό τους
Στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 15 ετών και συγκριμένα από τα τέλη του 2008.
-
Ο Ιούνιος των μερισμάτων για τις τράπεζες
Ξεπέρασαν το 1 δισ. ευρώ τα καθαρά κέρδη των ελληνικών τραπεζών το πρώτο τρίμηνο.
-
Επιστροφή πάνω από τα 67.000 δολάρια για το Bitcoin
Το Bitcoin επέστρεψε πάνω από τα 67.000 δολάρια το Σάββατο, ξορκίζοντας ένα «κόκκινο» σερί.