

H Lidl κατέγραψε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη των μεριδίων της στη γαλλική αγορά σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Kantar. Η γερμανική αλυσίδα είδε το μερίδιο αγοράς της να ενισχύεται κατά 50 μονάδες και να διαμορφώνεται στο 5,9% για την περίοδο από τις 13 Μαΐου ως τις 9 Ιουνίου, ποσοστό το οποίο μεταφράζεται σε 460.000 νέους καταναλωτές. Σύμφωνα με την Kantar, η Lidl από την αρχή της χρονιάς αυξάνει σταθερά την πελατειακή της βάση στη Γαλλία, όπου ηγετική θέση κατέχει η E.Leclerc, με μερίδιο 21,7%.
Πηγή: businessnews.gr
Σχετικά Νέα
Στάση αναμονής για τον κλάδο της επιτραπέζιας ελιάς και του ελαιολάδου με φόντο τους δασμούς Τραμπ
Στάση αναμονής τηρούν οι κλάδοι της επιτραπέζιας ελιάς και του τυποποιημένου ελαιόλαδου μετά και.
Μεικτά πρόσημα στις ασιατικές αγορές
Σε μεικτό έδαφος ολοκληρώνουν τις συναλλαγές της Δευτέρας τα ασιατικά χρηματιστήρια, καθώς η κεντρική.
Ο όμιλος Volkswagen μιλά για πιθανή μετεγκατάσταση μέρους της παραγωγής της Audi στις ΗΠΑ
Ο όμιλος Volkswagen θα μπορούσε να μετεγκαταστήσει μέρος της παραγωγής της μάρκας Audi στις.
Στο σφυρί 4άστερο ξενοδοχείο στο Γύθειο
Το πολυτελές ξενοδοχείο του Γυθείου “Las Hotel & Spa”, αναμένεται να βγει σύντομα στο.