Κάμψη τάξης 45-50% σημείωσε η διαφημιστική δαπάνη από τις 11 Μαρτίου και ως το τέλος του μήνα. Όπως γράφουν οι typologies το στοιχείο αυτό παρέθεσε με συνέντευξη του στο Daily Fax ο πρόεδρος της ΕΔΕΕ Μανόλης Παπαπολύζος προσθέτοντας πως για τον Απρίλιο, «οι προβλέψεις είναι πολύ χειρότερες καθώς σε ορισμένες περιπτώσεις ξεπερνάει το 70%».
Επισημαίνει πως τα α ποσοστά ποικίλουν, ανάλογα με τον τομέα. «Τομείς όπως η διαφήμιση και τα media των οποίων η αμοιβή εξαρτάται εν πολλοίς από τον τζίρο στα ΜΜΕ, πλήττονται πολύ σημαντικά. Τομείς όπως ο τομέας PR ή ο τομέας Integrated Marketing Communications, έχουν μικρότερη κάμψη ανάλογα βέβαια με το πελατολόγιο και τις παρεχόμενες υπηρεσίες κάθε εταιρείας».
Σχετικά Νέα
-
Φυσικό Αέριο: Απώλειες με φόντο το κλίμα στη Μέση Ανατολή
Οι ευρωπαϊκές τιμές του φυσικού αερίου διέγραψαν τα κέρδη τους, καθώς το Ιράν φάνηκε.
-
Αρνητικό κλίμα στις ευρωαγορές, με το βλέμμα σε Ισραήλ και Ιράν
Αρνητικό κλίμα επικράτησε την Παρασκευή στα κυριότερα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια, σε μια εβδομάδα κατά την.
-
Η Leroy Merlin αμφισβητεί τη νομική και ουσιαστική βασιμότητα του προστίμου που της επεβλήθη
Σε διευκρινίσεις σχετικά με το πρόστιμο που επιβλήθηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης προέβη η.
-
Αναδιάρθρωση του Διοικητικoύ Συμβουλίου του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδας
Με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος (Ο.Σ.Ε. Α.Ε.), στην οποία συμμετέχουν.