

Οι πωλήσεις λιανικής καταναλωτικών αγαθών στην Κίνα, που αποτελούν έναν από τους πιο σημαντικούς οικονομικούς δείκτες για τον δυναμισμό της κατανάλωσης στην χώρα, κατέγραψαν ετήσια αύξηση 7,2% το 2023, όπως δείχνουν τα επίσημα στοιχεία.
Η συνολική οικονομική αξία των πωλήσεων λιανικής για τα καταναλωτικά αγαθά καταγράφηκε στα 47,15 τρισεκατομμύρια γιουάν (6 τρισεκατομμύρια ευρώ) την προηγούμενη χρονιά καταγράφοντας ρεκόρ, σύμφωνα με τα στοιχεία του Εθνικού Γραφείου Στατιστικής της Κίνας (NBS).
Μόνο για τον μήνα Δεκέμβριο του 2023, οι πωλήσεις λιανικής των καταναλωτικών προϊόντων κατέγραψαν ετήσια αύξηση 7,4%, ενώ αυξήθηκαν κατά 0,42% σε σύγκριση με τον Νοέμβριο, σύμφωνα με τα στοιχεία του NBS.
Το 2023, η κατανάλωση εξελίχθηκε και πάλι στην κινητήρια δύναμη ανάπτυξης για την κινεζική οικονομία, όπως δήλωσε ο Κανγκ Γι, διευθυντής του NBS.
Σχετικά Νέα
Η Νικαράγουα αποχωρεί από την UNESCO
Η κυβέρνηση της Νικαράγουας ενημέρωσε την UNESCO ότι πρόθεσή της είναι να αποχωρήσει από.
Ρομπέρτο Σαβιάνο: «Σκέφθηκα να αυτοκτονήσω» δήλωσε ο Ιταλός συγγραφέας
«Σκέφθηκα να αυτοκτονήσω. Μου είναι αδύνατον να ζω χωρίς φάρμακα και υποφέρω από κρίσεις.
Γερμανία: Από τα κρατίδια οι πρώτες συνέπειες για την AfD, που ταξινομείται ως «εξακριβωμένα ακροδεξιά» οργάνωση
Οι πρώτες συνέπειες από την επίσημη ταξινόμηση της Εναλλακτικής για την Γερμανία (AfD) ως.
Ρουμανία-εκλογές: Στο 40% ο υποψήφιος της ακροδεξιάς Σιμιόν – Μάχη για τη δεύτερη θέση
Ο Τζόρτζε Σιμιόν, υποψήφιος της ακροδεξιάς για πρόεδρος της χώρας, κερδίζει το 40% των.