Ηλεκτρονικές αγορές: Πλήθος καταγγελιών των καταναλωτών σε ΕΚΠΟΙΖΩ και ΠΟΜΕΚ

Αποδέκτες μεγάλου αριθμού παραπόνων και καταγγελιών σχετικά με προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές με τις διαδικτυακές αγορές τους, ιδίως προϊόντων υψηλής τεχνολογίας (κινητών τηλεφώνων, τάμπλετ, φορητών υπολογιστών, κ.λπ.) δηλώνουν ότι γίνονται οι οργανώσεις καταναλωτών ΕΚΠΟΙΖΩ και ΠΟΜΕΚ.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι καταναλωτές καταγγέλλουν ότι δεν παραλαμβάνουν τα προϊόντα τα οποία έχουν ήδη προπληρώσει, δεν μπορούν να επικοινωνήσουν με το κατάστημα, ασκούν το δικαίωμα υπαναχώρησης αλλά χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Συχνά τα προϊόντα αυτά διατίθενται προς πώληση σε ιδιαίτερα προνομιακές τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό, προσελκύοντας μεγάλο αριθμό ενδιαφερόμενων πελατών, όπως συμβαίνει με τα αποκαλούμενα «προϊόντα-κράχτες».

Η ΕΚΠΟΙΖΩ γνωστοποιεί ότι παρενέβη για το θέμα αυτό, με αφορμή καταγγελίες καταναλωτών για ηλεκτρονικά καταστήματα τα οποία εφαρμόζουν αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, με σκοπό την προσέλκυση πελατών και την εξαπάτησή τους, εκμεταλλευόμενες των περιοριστικών μέτρων που επιβλήθηκαν από την υγειονομική κρίση.

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή έχει επιβάλει διοικητικά πρόστιμα σε έξι ηλεκτρονικά καταστήματα συνολικού ύψους 630.000 ευρώ ενώ προέβη σε καταγγελία για ένα ακόμα ηλεκτρονικό κατάστημα, για το οποίο έχει λάβει τις τελευταίες μέρες πλήθος καταγγελιών και ζητά την επιβολή διοικητικών κυρώσεων και την επιστροφή των ποσών που παράνομα παρακρατεί από τους καταναλωτές.

 

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα