Η Επιτροπή Ανταγωνισμού, λαμβάνοντας υπόψη της τη σημαντική θέση που κατέχει πλέον το ηλεκτρονικό εμπόριο στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων ως ένα αξιόπιστο σύστημα διανομής προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά και τη δυνατότητα των σύγχρονων τεχνολογικών μέσων να ευνοήσουν την ανάπτυξη στρεβλώσεων του ανταγωνισμού στο ψηφιακό περιβάλλον, αποφάσισε στις 11.03.2020 την έναρξη κλαδικής έρευνας στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ασκώντας τη σχετική αρμοδιότητα που έχει αναλάβει βάσει του άρθρου 40 του ν. 3959/2011.
Στο πλαίσιο της πρώτης φάσης της διεξαγωγής της εν λόγω κλαδικής έρευνας, η Επιτροπή κηρύσσει την έναρξη δημόσιας διαβούλευσης, προσκαλώντας κάθε ενδιαφερόμενο μέρος να εκθέσει τα σχόλια και τις θέσεις του αναφορικά με τις συνθήκες του ανταγωνισμού στο ψηφιακό περιβάλλον. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λάβουν μέρος στη δημόσια διαβούλευση διά ζώσης, συμμετέχοντας στη σχετική ημερίδα-τηλεδιάσκεψη που θα διοργανώσει η Επιτροπή Ανταγωνισμού εντός του μηνός Απριλίου, ή/και υποβάλλοντας τις απόψεις τους εγγράφως, με τη μορφή υπομνήματος.
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τους στόχους, τη σκοπιμότητα και το αντικείμενο της κλαδικής έρευνας στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η Επιτροπή σας καλεί να επισκεφθείτε την ειδική ιστοσελίδα για την κλαδική έρευνα στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπου μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με τη δυνατότητα συμμετοχή σας στην προαναφερθείσα δημόσια διαβούλευση.
Σχετικά Νέα
-
ΑΑΔΕ: Έναρξη λειτουργίας νέων υπηρεσιών σε Αττική και Θεσσαλονίκη
Με αποφάσεις του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή, καθορίζεται η έναρξη λειτουργίας των Κέντρων.
-
ΤτΕ: Μειώθηκαν 1 δισ. ευρώ οι καταθέσεις τον Φεβρουάριο
Oι καταθέσεις του ιδιωτικού τομέα μειώθηκαν κατά 1.068 εκατ. ευρώ, τον Φεβρουάριο του 2024,.
-
ΔΥΠΑ: Μέχρι 5 Απριλίου οι αιτήσεις για το «Πρόγραμμα απασχόλησης με έμφαση στην πράσινη οικονομία και τις γυναίκες»
Την Παρασκευή 5 Απριλίου, λήγει η προθεσμία υποβολής αιτήσεων χρηματοδότησης για το «Πρόγραμμα επιχορήγησης.
-
Τι δείχνει έρευνα του ΙΕΛΚΑ για την πορεία των τιμών στα σούπερ μάρκετ τον Φεβρουάριο
Στο πλαίσιο στοχευμένης έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) αποκλειστικά στο κανάλι.