

Στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η Volkswagen αποκάλυψε όχι μόνο τα νέα της μοντέλα αλλά κι ένα καινούργιο λογότυπο, σε μια στιγμή που η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου εισέρχεται στη νέα εποχή.
Το νέο λογότυπο της VW παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην έδρα της εταιρείας στο Βόλφσμπουργκ, τη Δευτέρα. Και στη Φραγκφούρτη έγιναν τα αποκαλυπτήρια του ID.3, του μοντέλου της εταιρείας που σηματοδοτεί την έναρξη της 33 δισεκατομμυρίων δολαρίων εκστρατείας της VW να κατασκευάσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα για τις μάζες.
Οι δύο αυτές ενέργειες – γεμάτες συμβολισμό και οι δύο – αντανακλούν τη φιλοδοξία της Volkswagen να αναδειχθεί σε ηγέτιδα δύναμη στον χώρο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μόλις τέσσερα χρόνια αφότου το σκάνδαλο με τις εκπομπές καυσαερίων των μοντέλων ντίζελ της εταιρείας την οδήγησε στη χειρότερη κρίση της ιστορίας της. Η VW ελπίζει το ID.3 να ορίσει τις μελλοντικές τάσεις στον κλάδο και να αποκτήσει ένα στάτους αντίστοιχο του γνωστού «σκαθαριού».
«Αυτό το απόγευμα είναι μια αποφασιστικής σημασίας στιγμή για μας» είπε ο Herbert Diess, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας. Το ID.3 στόχο έχει «να καταστήσει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο mainstream, και διαθέσιμο για όλους».
Η VW προσπαθεί με κάθε τρόπο να αναμορφώσει την εικόνα της. Και στη Φρανκφούρτη ο Diess αναφέρθηκε στην ανάγκη να μπει ένα τέλος στην παραγωγή ηλεκτρισμού από άνθρακα. «Πώς μπορούμε να σώσουμε τον κόσμο για τα παιδιά μας;» έγραφε μια επιγραφή στον τοίχο της αίθουσας όπου έγινε η παρουσίαση.
Αν τα πράγματα πάνε όπως τα έχει σχεδιάσει η VW, η τεχνική υποδομή του ID.3 θα αποτελέσει το νέο βιομηχανικό πρότυπο για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δίνοντας στη Volkswagen οικονομίες κλίμακας που πολύ δύσκολα θα μπορέσουν να εξασφαλίσουν οι αντίπαλοί της. Ο Diess οραματίζεται ότι σε δέκα χρόνια σχεδόν το 50% των πωλήσεων του ομίλου σε Ευρώπη και Κίνα θα αφορά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Αν όμως οι καταναλωτές δεν ανταποκριθούν εξαιτίας ανησυχιών σε σχέση με την αυτονομία, τη φόρτιση και το κόστος, τότε η VW κινδυνεύει να βρεθεί μέσα σε μια παγίδα υψηλών δαπανών, άχρηστων εργοστασίων και υπεράριθμων εργαζομένων.
«Τα τολμηρά σχέδια της VW με φοβίζουν εξαιτίας του τεράστιου βραχυπρόθεσμου κόστους τους και της αβέβαιης ζήτησης» ανέφερε ενδεικτικά σε σημείωμά του ο Max Warburton, αναλυτής της Sanford C. Bernstein.
ΠΗΓΗ: Bloomberg
Σχετικά Νέα
ΗΠΑ: Επιβάλλουν τέλη για τα κινεζικής κατασκευής πλοία στα αμερικανικά λιμάνια
Οι ΗΠΑ αποκάλυψαν πως σχεδιάζουν να επιβάλουν λιμενικά τέλη στα κινεζικά πλοία σε μια.
BofA: Το μεγάλο rotation συνεχίζεται – Ελπίζουν για Ευρώπη ακόμη οι επενδυτές
Οι προσδοκίες για την παγκόσμια ανάπτυξη υποχωρούν σε ιστορικά χαμηλά, αλλά οι ελπίδες για.
Μαγνήτης επενδύσεων τα Αμοιβαία Κεφάλαια- Εισροές 18 δισ. ευρώ από τα τέλη του 2018
Αυξάνονται οι εισροές στα αμοιβαία κεφάλαια με αποτέλεσμα το ενεργητικό τους να διαμορφώνεται στα.
Μεικτά πρόσημα στη Wall Street
Μεικτές τάσεις επικράτησαν την Πέμπτη στο χρηματιστήριο της Wall Street, με τους επενδυτές να.