

Καλύτερες του αναμενόμενου ήταν οι επιδόσεις της Heineken στο τρίμηνο Ιουνίου-Σεπτεμβρίου, με μια αύξηση-έκπληξη των πωλήσεων μπύρας στην Αμερική, ωστόσο η εξέλιξη της πανδημίας της Covid-19 εξακολουθεί να είναι πολύ αβέβαιη για να δοθεί μια αξιόπιστη πρόβλεψη για το σύνολο του 2020.
Όπως μεταδίδει το Reuters, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία παρασκευής μπύρας του κόσμου, δήλωσε πως αναμένει ένα ευμετάβλητο τελευταίο τρίμηνο του έτους, καθώς πολλές χώρες της Ευρώπης επιβάλλουν νέους περιορισμούς, μεταξύ των οποίων το κλείσιμο των μπαρ και των εστιατορίων.
Η ολλανδική ζυθοποιία – η οποία κατέχει επίσης τις μάρκες μπύρας Sol, Birra Moretti και Tiger – ανακοίνωσε ότι αναμένει μείωση περίπου κατά 20% στα σχετικά έξοδα. Η εφαρμογή θα ξεκινήσει το πρώτο τρίμηνο του 2021.
Η εταιρεία ανέφερε ότι οι τρέχουσες στρατηγικές της προσπάθειες επικεντρώνονται στο να βγει η εταιρεία ισχυρότερη από την πανδημία, καθώς διερευνά πώς να επιταχύνει και να επεκτείνει τις πηγές ανάπτυξής της, ενώ απλοποιεί και διορθώνει τα κόστη.
Για τους πρώτους εννέα μήνες του 2020, η Heineken κατέγραψε καθαρά κέρδη ύψους 396 εκατομμυρίων ευρώ (467,1 εκατομμύρια δολάρια), από 1,67 δισεκατομμύρια ευρώ το προηγούμενο έτος.
Σχετικά Νέα
Στάση αναμονής για τον κλάδο της επιτραπέζιας ελιάς και του ελαιολάδου με φόντο τους δασμούς Τραμπ
Στάση αναμονής τηρούν οι κλάδοι της επιτραπέζιας ελιάς και του τυποποιημένου ελαιόλαδου μετά και.
Μεικτά πρόσημα στις ασιατικές αγορές
Σε μεικτό έδαφος ολοκληρώνουν τις συναλλαγές της Δευτέρας τα ασιατικά χρηματιστήρια, καθώς η κεντρική.
Ο όμιλος Volkswagen μιλά για πιθανή μετεγκατάσταση μέρους της παραγωγής της Audi στις ΗΠΑ
Ο όμιλος Volkswagen θα μπορούσε να μετεγκαταστήσει μέρος της παραγωγής της μάρκας Audi στις.
Στο σφυρί 4άστερο ξενοδοχείο στο Γύθειο
Το πολυτελές ξενοδοχείο του Γυθείου “Las Hotel & Spa”, αναμένεται να βγει σύντομα στο.