Στον μεγαλύτερο διεθνή φιλανθρωπικό αγώνα προσφοράς, συμμετοχής και διάρκειας, το No Finish Line, που για έκτη φορά πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, 25 με 29 Μαΐου, συμμετείχε η Lidl Eλλάς με δικό της περίπτερο, προσφέροντας φυσικό χυμό και ξηρούς καρπούς στους παρευρισκομένους.
Το No Finish Line είναι αγώνας ευαισθητοποίησης και προσφοράς, όπου μέσα σε 100 συνεχόμενες ώρες, κάθε ενδιαφερόμενος ανεξαρτήτως ηλικίας, έχει τη δυνατότητα να προσφέρει χρήματα στην Ένωση “Μαζί για το Παιδί” περπατώντας ή τρέχοντας, χωρίς κανέναν χρονικό ή χιλιομετρικό περιορισμό, όποια στιγμή της ημέρας ή της νύχτας και όσες φορές επιθυμεί, μέσα στην ειδικά διαμορφωμένη κυκλική διαδρομή 1000μ. για πρώτη φορά φέτος στην Αγορά του Καλατράβα στο ΟΑΚΑ, καταγράφοντας χιλιόμετρα.
Το No Finish Line, που απευθύνεται σε όλο το κόσμο, εκπαιδεύει, επιμορφώνει και καλλιεργεί, νοοτροπία και κουλτούρα διάδοσης, στήριξης και συμμετοχής σε φιλανθρωπικές δράσεις, μετατρέποντας τα χιλιόμετρα σε χρήματα για την υλοποίηση παιδικών προγραμμάτων.
Συνολικά 6.069 συμμετέχοντες, αναμεσά τους και εργαζόμενοι της Lidl Ελλάς, κατέγραψαν 60.447 χιλιόμετρα, ενισχύοντας την Ένωση “Μαζί για το Παιδί” με 20.149 ευρώ συμβάλλοντας στην υλοποίηση των παιδικών προγραμμάτων της.
Η Lidl Ελλάς, πιστή στο πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας που ακολουθεί, συνεχίζει να στέκεται δίπλα σε ενέργειες που στοχεύουν στην ανακούφιση των ευπαθών συνανθρώπων μας και δεσμεύεται να συνεχίσει να το κάνει με κάθε ευκαιρία.
Επισκεφθείτε τη Lidl Ελλάς και στα:
linkedin.com/company/lidl-hellas
youtube.com/lidlhellas
Σχετικά Νέα
-
Ολυμπιακή Ζυθοποιία: ESG απολογισμός για το 2023
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσίευσε τον ESG Απολογισμό για το 2023, ο οποίος περιλαμβάνει τη.
-
ΔΕΠΑ Εμπορίας: Πίσω από όσα πάνε την ενέργεια μπροστά
Συνδυάζοντας μακροχρόνια συμβόλαια προμήθειας, αλλά και την παροχή φορτίων LNG στην αγορά spot βάσει.
-
Η Lidl Ελλάς προσφέρει 160.000€ στη UNICEF για την καθολική ενίσχυση του συστήματος παιδικής προστασίας στην Ελλάδα
Και το φετινό Πάσχα, η Lidl Ελλάς ένωσε τις δυνάμεις της με το Γραφείο.
-
Lidl Ελλάς: Περισσότερα από 2.000 γεύματα αγάπης σε ευάλωτους συνανθρώπους μας
Με στόχο την ενίσχυση του κοινωνικού ιστού με συνέργειες που αποσκοπούν στο κοινό καλό,.