

Η Hyundai αυξάνει την παγκόσμια αξία της και τη θέση κατάταξης σε σχέση με τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες. Η παγκόσμια αξία της αυξήθηκε κατά 1% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και ανέρχεται πλέον στα 14,3 δισεκατομμύρια δολάρια, κατατάσσοντας τη μάρκα στην 5η θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών παγκοσμίως παρά τις συνθήκες ύφεσης της αγοράς που προκλήθηκαν από την πανδημία. Επίσης, η Hyundai κατατάσσεται ως 36η ισχυρότερη μάρκα του πλανήτη ανάμεσα σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών.
Η Hyundai είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που φέτος αύξησε την αξία της μάρκας της, σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων που είδαν τις αξίες τους εν μέσω της πανδημίας να μειώνονται. Αξίζει να σημειωθεί ότι βρίσκεται στις κορυφαίες 40 εταιρείες της Interbrand σε παγκόσμιο επίπεδο για έξι συνεχόμενα έτη.
Σχετικά Νέα
ΗΠΑ – Χρηματιστήριο: Κλείσιμο με άνοδο
Με κέρδη έκλεισε χθες Παρασκευή το χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, για τέταρτη διαδοχική συνεδρίαση,.
Πετρέλαιο: Πτώση στην εβδομάδα υπό την πίεση της υπερπροσφοράς και της αβεβαιότητας για τους δασμούς
Οι τιμές του πετρελαίου ενισχύθηκαν την Παρασκευή, αλλά σε εβδομαδιαία βάση έμειναν στο “κόκκινο”,.
Πτώση 1,2% για τον χρυσό στην εβδομάδα
Απώλειες κατέγραψαν οι τιμές του χρυσού την Παρασκευή και έκλεισαν στο “κόκκινο” σε εβδομαδιαία.
Wall Street: Μεικτά πρόσημα ενόψει μιας κερδοφόρας εβδομάδας
Με μεικτά πρόσημα κινούνται την Παρασκευή οι βασικοί δείκτες στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.