

«Ο Κ. Καραμανλής αναλαμβάνει την πλήρη πολιτική ευθύνη της επιλογής του (προϊόν μιας ιδιότυπης βεντέτας που έχει ανοίξει ο ίδιος, όπως ανέφερε ο Γ. Βαρεμένος) για την οποία και θα είναι υπόλογος στον λαό της περιοχής»
«Ο Κ. Καραμανλής παραδέχθηκε ότι υπάρχει ο κίνδυνος νέων νομικών εμπλοκών στον νέο διαγωνισμό του οδικού έργου Άκτιου-Αμβρακίας και της σύνδεσης της Ιονίας Οδού με τον νομό Πρέβεζας μετά την απόφαση του να επαναδημοπρατήσει το έργο, ματαιώνοντας τον διαγωνισμό που είχε προκηρύξει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και έβαινε προς την ολοκλήρωσή του».
Αυτό τόνισε, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γ. Βαρεμένος, μετά τη συζήτηση σήμερα στη Βουλή Επίκαιρης Ερώτησης του προς τον αρμόδιο υπουργό Κ. Καραμανλή, σχετικά με την τύχη του οδικού έργου Άκτιο-Αμβρακία και του έργου σύνδεσης της Ιονίας Οδού με τον νομό Πρέβεζας.
Ο βουλευτής της αξιωματικής αντιπολίτευσης επισημαίνει ότι «η Αιτωλοακαρνανία, αλλά και όλες οι όμορες περιοχές, δεν αντέχουν διαιώνιση αυτής της αβεβαιότητας σε σχέση με την ολοκλήρωση του έργου, αβεβαιότητα που σημαίνει συνέχιση του φόρου αίματος που πληρώνουν και καθυστέρηση των αναπτυξιακών προοπτικών της ευρύτερης περιοχής.»
Η ανακοίνωση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Γ. Βαρεμένου
Συζητήθηκε σήμερα στην Βουλή η Επίκαιρη Ερώτηση του βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας και τομεάρχη Υποδομών & Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ Γ. Βαρεμένου προς τον αρμόδιο υπουργό Κ. Καραμανλή, σχετικά με την τύχη του οδικού έργου Άκτιο-Αμβρακία και του έργου σύνδεσης της Ιονίας Οδού με τον νομό Πρέβεζας.
Ο Γ. Βαρεμένος επισήμανε τον σχεδόν βέβαιο κίνδυνο να εισέλθει το έργο σ’ έναν νέο κυκεώνα δικαστικών διαμαχών μετά την απόφαση του υπουργού να επαναδημοπρατήσει το έργο, ματαιώνοντας τον διαγωνισμό που είχε προκηρύξει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και έβαινε προς την ολοκλήρωσή του.
Επεσήμανε ότι η Αιτωλοακαρνανία, αλλά και όλες οι όμορες περιοχές, δεν αντέχουν διαιώνιση αυτής της αβεβαιότητας σε σχέση με την ολοκλήρωση του έργου, αβεβαιότητα που σημαίνει συνέχιση του φόρου αίματος που πληρώνουν και καθυστέρηση των αναπτυξιακών προοπτικών της ευρύτερης περιοχής.
Ο Κ. Καραμανλής παραδέχθηκε ότι όντως υπάρχει αυτός ο κίνδυνος νέων νομικών εμπλοκών στον νέο διαγωνισμό. Προφανώς, αναλαμβάνει την πλήρη πολιτική ευθύνη αυτής της επιλογής του (προϊόν μιάς ιδιότυπης βεντέτας που έχει ανοίξει ο ίδιος, όπως ανέφερε ο Γ. Βαρεμένος), επιλογή για την οποία και θα είναι υπόλογος στον λαό της περιοχής.
Τέλος, σχετικά με τον προγραμματισμό του έργου σύνδεσης της Ιονίας Οδού με τον νομό Πρέβεζας, ο υπουργός ανέφερε ότι το έργο προβλέπεται να δημοπρατηθεί το πρώτο εξάμηνο του 2021, χωρίς να αναλύσει τους λόγους αυτής της καθυστέρησης για ενάμιση σχεδόν έτος.
Σχετικά Νέα
Κ. Πιερρακάκης: Δεσμευόμαστε σε μια διεθνή οικονομική τάξη βασισμένη σε κανόνες
Τη δέσμευση της Ελλάδας σε μια διεθνή οικονομική τάξη βασισμένη σε κανόνες, καθώς και.
Σ. Ζαχαράκη στη σύνοδο Υπουργών Παιδείας στις Βρυξέλλες: Απαραίτητη η καλλιέργεια δεξιοτήτων μέσω του εκπαιδευτικού συστήματος, για μια Ευρώπη ανταγωνιστική
Η ανθεκτικότητα και η προσαρμοστικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας κατά τη διάρκεια κρίσεων, η σημασία.
Φλωρίδης: Τα Χριστούγεννα είχαν ενεργοποιηθεί 50.000 ψεύτικοι λογαριασμοί που ενημέρωναν για τα Τέμπη
«Τα τεράστια ψεύδη και οι κατηγορίες περί συγκάλυψης κατέρρευσαν» τόνισε ο υπουργός Δικαιοσύνης Γιώργος.
Ζ. Κωνσταντοπούλου για το πόρισμα του ΕΜΠ- Οργιάζουν οι μεθοδεύσεις, να δώσει εξηγήσεις ο κ. Καρώνης
Όσα δημοσιεύονται σήμερα ως πορίσματα του καθηγητή Καρώνη, έρχονται σε ευθεία αντίθεση με τα.