

«Ο Κ. Καραμανλής αναλαμβάνει την πλήρη πολιτική ευθύνη της επιλογής του (προϊόν μιας ιδιότυπης βεντέτας που έχει ανοίξει ο ίδιος, όπως ανέφερε ο Γ. Βαρεμένος) για την οποία και θα είναι υπόλογος στον λαό της περιοχής»
«Ο Κ. Καραμανλής παραδέχθηκε ότι υπάρχει ο κίνδυνος νέων νομικών εμπλοκών στον νέο διαγωνισμό του οδικού έργου Άκτιου-Αμβρακίας και της σύνδεσης της Ιονίας Οδού με τον νομό Πρέβεζας μετά την απόφαση του να επαναδημοπρατήσει το έργο, ματαιώνοντας τον διαγωνισμό που είχε προκηρύξει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και έβαινε προς την ολοκλήρωσή του».
Αυτό τόνισε, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Γ. Βαρεμένος, μετά τη συζήτηση σήμερα στη Βουλή Επίκαιρης Ερώτησης του προς τον αρμόδιο υπουργό Κ. Καραμανλή, σχετικά με την τύχη του οδικού έργου Άκτιο-Αμβρακία και του έργου σύνδεσης της Ιονίας Οδού με τον νομό Πρέβεζας.
Ο βουλευτής της αξιωματικής αντιπολίτευσης επισημαίνει ότι «η Αιτωλοακαρνανία, αλλά και όλες οι όμορες περιοχές, δεν αντέχουν διαιώνιση αυτής της αβεβαιότητας σε σχέση με την ολοκλήρωση του έργου, αβεβαιότητα που σημαίνει συνέχιση του φόρου αίματος που πληρώνουν και καθυστέρηση των αναπτυξιακών προοπτικών της ευρύτερης περιοχής.»
Η ανακοίνωση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Γ. Βαρεμένου
Συζητήθηκε σήμερα στην Βουλή η Επίκαιρη Ερώτηση του βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας και τομεάρχη Υποδομών & Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ Γ. Βαρεμένου προς τον αρμόδιο υπουργό Κ. Καραμανλή, σχετικά με την τύχη του οδικού έργου Άκτιο-Αμβρακία και του έργου σύνδεσης της Ιονίας Οδού με τον νομό Πρέβεζας.
Ο Γ. Βαρεμένος επισήμανε τον σχεδόν βέβαιο κίνδυνο να εισέλθει το έργο σ’ έναν νέο κυκεώνα δικαστικών διαμαχών μετά την απόφαση του υπουργού να επαναδημοπρατήσει το έργο, ματαιώνοντας τον διαγωνισμό που είχε προκηρύξει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και έβαινε προς την ολοκλήρωσή του.
Επεσήμανε ότι η Αιτωλοακαρνανία, αλλά και όλες οι όμορες περιοχές, δεν αντέχουν διαιώνιση αυτής της αβεβαιότητας σε σχέση με την ολοκλήρωση του έργου, αβεβαιότητα που σημαίνει συνέχιση του φόρου αίματος που πληρώνουν και καθυστέρηση των αναπτυξιακών προοπτικών της ευρύτερης περιοχής.
Ο Κ. Καραμανλής παραδέχθηκε ότι όντως υπάρχει αυτός ο κίνδυνος νέων νομικών εμπλοκών στον νέο διαγωνισμό. Προφανώς, αναλαμβάνει την πλήρη πολιτική ευθύνη αυτής της επιλογής του (προϊόν μιάς ιδιότυπης βεντέτας που έχει ανοίξει ο ίδιος, όπως ανέφερε ο Γ. Βαρεμένος), επιλογή για την οποία και θα είναι υπόλογος στον λαό της περιοχής.
Τέλος, σχετικά με τον προγραμματισμό του έργου σύνδεσης της Ιονίας Οδού με τον νομό Πρέβεζας, ο υπουργός ανέφερε ότι το έργο προβλέπεται να δημοπρατηθεί το πρώτο εξάμηνο του 2021, χωρίς να αναλύσει τους λόγους αυτής της καθυστέρησης για ενάμιση σχεδόν έτος.
Σχετικά Νέα
Ανάρτηση Κ. Μητσοτάκη για τα νέα μέτρα: Στόχος μας η συλλογική πρόοδος να μετατρέπεται σταδιακά και σε ατομική προκοπή
«Τα στοιχεία του Κρατικού Προϋπολογισμού για το 2024 καταγράφουν μία σημαντική υπεραπόδοση της εθνικής.
ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Να ελεγχθεί άμεσα η «περιστρεφόμενη πόρτα» διαφθοράς ΝΔ – εταιρειών και «Ομάδας Αλήθειας»
«Οι αποκαλύψεις του Τύπου, σχετικά με την “περιστρεφόμενη πόρτα” που έχει στήσει η κυβέρνηση.
Σ. Φάμελλος: Όσα επικοινωνιακά τρικ και αν επιστρατεύσει ο κ. Μητσοτάκης, δεν θα σταματήσει την κατάρρευση του
Ανάρτηση για τα οικονομικά μέτρα που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός έκανε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ.
ΚΚΕ: Ο πρωθυπουργός ζητά από τους χαμηλοσυνταξιούχους και τα ΑμεΑ να «βολευτούν» με 250 ευρώ τον χρόνο
Σε συνθήκες που η ακρίβεια σπάει κόκαλα, η κυβέρνηση, αντί για πραγματική μείωση φόρων.