Την έλλειψη φωτισμού ασφαλείας και απεγκλωβισμού αλλά και νομοθεσίας πυρασφάλειας για τα τρένα επισήμανε δικαστικός εμπειρογνώμονας.
«Υπήρχε διαδικασία απεγκλωβισμού αυτών των ανθρώπων; Μετά έψαξα και κάτι παραπάνω. Δεν βρήκα νομοθεσία πυρασφάλειας για τα τρένα και για τις σήραγγες», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Γιώργος Περιβολιώτης μιλώντας στην ΕΡΤ για τα χρόνια προβλήματα του ελληνικού σιδηροδρόμου.
«Δεν εξασφαλίζεται (από ανθρώπινο παράγοντα) η ασφάλεια ενός μέσου όπως είναι το τρένο. Πώς θα έπρεπε να εξασφαλιστεί; Δεν θα πω κάτι καινούργιο. Το έχουν πει ήδη οι εργαζόμενοι πολύ καιρό πριν, με ανακοινώσεις. Έπρεπε να υπάρχουν οι αυτόματες ασφαλιστικές πλέον δικλείδες, δηλαδή δικλείδες οι οποίες δεν έχουν να κάνουν μόνο με τον ανθρώπινο παράγοντα, αλλά ενεργούν από μόνες τους, έτσι ώστε εάν υπάρξει το πρόβλημα, το λάθος, οι λάθος κινήσεις του όποιου σταθμάρχη και των όποιων επιθεωρητών να είναι σε θέση, είτε να αποτρέψουν είτε να περιορίσουν τα αποτελέσματα αυτών των λαθών», επισήμανε ο Δικαστικός Εμπειρογνώμων.
Σχετικά Νέα
-
Ποινή τριών ετών με αναστολή στον οδηγό για το θανατηφόρο τροχαίο στη Βουλή
Σε ποινή τριών ετών με αναστολή καταδικάστηκε ο οδηγός του αυτοκινήτου που ενεπλάκη στο.
-
Κρήτη: 27χρονος μαχαίρωσε 43χρονο επειδή του έκανε παρατήρηση
Αιματηρό επεισόδιο, με τον τραυματισμό ενός 43χρονου καταγράφηκε το βράδυ της Πέμπτης, στην Τουρλωτή.
-
Θανάτος πατέρα Γ. Καλλιάνου: Τι απαντά ο γιατρός του νοσοκομείου Αττικόν
Τη δική του άποψη για το περιστατικό του θανάτου του πατέρα του Γιάννη Καλλιάνου.
-
«Αδέσποτη» σφαίρα σε προαύλιο σχολείου στα Άνω Λιόσια
Ένα νέο περιστατικό με «αδέσποτη» σφαίρα καταγράφηκε στη Δυτική Αττική, αυτή τη φορά σε.