

Την έλλειψη φωτισμού ασφαλείας και απεγκλωβισμού αλλά και νομοθεσίας πυρασφάλειας για τα τρένα επισήμανε δικαστικός εμπειρογνώμονας.
«Υπήρχε διαδικασία απεγκλωβισμού αυτών των ανθρώπων; Μετά έψαξα και κάτι παραπάνω. Δεν βρήκα νομοθεσία πυρασφάλειας για τα τρένα και για τις σήραγγες», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Γιώργος Περιβολιώτης μιλώντας στην ΕΡΤ για τα χρόνια προβλήματα του ελληνικού σιδηροδρόμου.
«Δεν εξασφαλίζεται (από ανθρώπινο παράγοντα) η ασφάλεια ενός μέσου όπως είναι το τρένο. Πώς θα έπρεπε να εξασφαλιστεί; Δεν θα πω κάτι καινούργιο. Το έχουν πει ήδη οι εργαζόμενοι πολύ καιρό πριν, με ανακοινώσεις. Έπρεπε να υπάρχουν οι αυτόματες ασφαλιστικές πλέον δικλείδες, δηλαδή δικλείδες οι οποίες δεν έχουν να κάνουν μόνο με τον ανθρώπινο παράγοντα, αλλά ενεργούν από μόνες τους, έτσι ώστε εάν υπάρξει το πρόβλημα, το λάθος, οι λάθος κινήσεις του όποιου σταθμάρχη και των όποιων επιθεωρητών να είναι σε θέση, είτε να αποτρέψουν είτε να περιορίσουν τα αποτελέσματα αυτών των λαθών», επισήμανε ο Δικαστικός Εμπειρογνώμων.
Σχετικά Νέα
Ηλιούπολη: Ανακαλείται η άδεια ασκήσεως επαγγέλματος του προπονητή
Την ανάκληση της άδειας ασκήσεως επαγγέλματος του προπονητή Tae Kwon Do από την Ηλιούπολη.
Πραγματογνώμονας στη δίκη για το Μάτι: «Όλα έγιναν κατόπιν εορτής»
Σε κλίμα έντασης συνεχίστηκε για 12η ημέρα η εξέταση του δικαστικού πραγματογνώμονα Δημήτρη Λιότσιου.
Έληξε η κατάληψη στο κτήριο Τσίλλερ του Εθνικού Θεάτρου
Έληξε, σήμερα (23/3), κατόπιν απόφασης της Συντονιστικής Επιτροπής Σπουδαστών Δραματικών Σχολών, η κατάληψη στο.
Νέα Σμύρνη: «Ντρέπομαι για τα παιδιά μου – Φταίνε οι κακές παρέες» λέει η μητέρα της 14χρονης
Mετά από καταγγελία 14χρονης μαθήτριας που φιλοξενούταν σε ίδρυμα της Νέας Σμύρνης, ασκήθηκε ποινική.