![](https://indicator.gr/wordpress/wp-content/uploads/2024/05/SOFIA-EFRAIMOGLOY-KOYNENAKI.jpg)
![](https://indicator.gr/wordpress/wp-content/uploads/2024/05/SOFIA-EFRAIMOGLOY-KOYNENAKI.jpg)
Οι προοπτικές που παρουσιάζουν, για τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες, οι αγορές της Λατινικής Αμερικής αναλύθηκαν στην ημερίδα “Doing Business with Latin America”, που διοργανώθηκε από το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ), το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο και το Επιχειρηματικό Συμβούλιο Ελλάδας-Λατινικής Αμερικής, σε συνεργασία με το Enterprise Europe Network (EEN-Hellas 2025).
Η πρόεδρος του ΕΒΕΑ, Σοφία Κουνενάκη Εφραίμογλου, στην ομιλία της τόνισε ότι η Λατινική Αμερική, ως μια αγορά 650 εκατομμυρίων καταναλωτών, παρέχει σημαντικές ευκαιρίες για τις ελληνικές εξωστρεφείς επιχειρήσεις. Όπως εξήγησε, οι χώρες της Λατινικής Αμερικής έδειξαν αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα, στις κρίσεις των περασμένων ετών, διατηρούν υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, καταγράφουν άνοδο της αγοραστικής δύναμης της μεσαίας τάξης και παρουσιάζουν αυξανόμενες ανάγκες για έργα και υποδομές, σε τομείς όπως οι υποδομές, η ψηφιακή τεχνολογία και η ενέργεια. Επομένως είναι ένα γόνιμο πεδίο για τις επιχειρήσεις που θέλουν να τολμήσουν την επέκτασή τους σε νέες χώρες, με μεγάλο πληθυσμό, με σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης – αλλά και με παραδοσιακά φιλική στάση απέναντι στις ελληνικές επιχειρήσεις. Σκοπός της ημερίδας, είπε η πρόεδρος, είναι οι συμμετέχοντες να ενημερωθούν για τις ευκαιρίες που παρουσιάζει η περιοχή. Το επόμενο βήμα θα είναι η διοργάνωση επιχειρηματικής αποστολής στη Λατινική Αμερική τον προσεχή Νοέμβριο, όπου θα δοθεί η δυνατότητα για στοχευμένες επιχειρηματικές συναντήσεις και επαφές με τοπικές εταιρείες.
«Από την πλευρά μας, ως ΕΒΕΑ, είμαστε εδώ για να στηρίξουμε με κάθε τρόπο την προσπάθεια των επιχειρήσεων, που θα επιδιώξουν νέες συνεργασίες και ανάπτυξη της παρουσίας τους στη Λατινική Αμερική. Στο ΕΒΕΑ έχουμε αναδείξει την εξωστρέφεια σε κεντρική μας προτεραιότητα. Έχουμε οικοδομήσει σημαντική τεχνογνωσία, εμπειρία στην προσέγγιση νέων αγορών, με υψηλής αποτελεσματικότητας δράσεις δικτύωσης – σε συνεργασία με θεσμικούς και κλαδικούς φορείς. Παρ’ όλο το πλήγμα που δέχονται, οι εξαγωγές μας εξακολουθούν να κινούνται σε υψηλά επίπεδα. Κι αυτό δείχνει ότι ο εξαγωγικός προσανατολισμός των ελληνικών επιχειρήσεων δεν είναι μια ευκαιριακή επιλογή, αλλά στρατηγικός πυλώνας ανάπτυξης. Εμείς παραμένουμε δίπλα σας, με ποιοτικές υπηρεσίες και δράσεις. Για να πάμε μαζί, ακόμη πιο μακριά. Για να πετύχουμε ακόμη ψηλότερους στόχους», είπε κλείνοντας την ομιλία της η κα Εφραίμογλου.
Χαιρετισμό, επίσης, απηύθυναν και ο Κωνσταντίνος Αντωνόπουλος, πρόεδρος Επιχειρηματικού Συμβουλίου Ελλάδας-Λατινικής Αμερικής και ο Φίλιππος Αντωνόπουλος, CEO της OKTO Payments, ο οποίος παρουσίασε τις επιχειρηματικές εμπειρίες στη Λατινική Αμερική.
Σχετικά Νέα
Αθηναϊκή Ριβιέρα: Τα έργα που μεταμορφώνουν την ακτογραμμή της πρωτεύουσας – Επενδυτική έκρηξη από τον Πειραιά έως το Σούνιο
Με το σημείο εκκίνησης της Αθηναϊκής Ριβιέρας, τον Πύργο του Πειραιά (Piraeus Tower) να.
Ψηφιακή Κάρτα Εργασία: Τι ισχύει σε βιομηχανία και λιανεμπόριο – Ποιους αφορά η δυνατότητα 6ήμερης εργασίας
Με εγκύκλιο που εξέδωσε η Γενική Γραμματεία Εργασιακών Σχέσεων συνεχίζεται η εφαρμογή του μέτρου.
Λίφτινγκ στο «Ανακαινίζω – Ενοικιάζω» – Στα σκαριά αύξηση της κρατικής επιδότησης
Διορθωτικές κινήσεις σχεδιάζει η κυβέρνηση και για το πρόγραμμα «Ανακαινίζω-Ενοικιάζω», αυξάνοντας την κρατική επιδότηση.
ΔΥΠΑ: Στο 77% η απορρόφηση των αποφοίτων ΕΠΑΣ στην αγορά εργασίας τα τελευταία 2 χρόνια
«Τα ποσοστά απορρόφησης των αποφοίτων των Επαγγελματικών Σχολών (ΕΠΑ.Σ.) Μαθητείας της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης.