Data Corner: Πόσο χρησιμοποιούσαν οι Ρώσοι τα social media που απαγορεύτηκαν στη χώρα τους

Οι οικονομικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας φαίνεται ότι έχουν ήδη κάποιο αποτέλεσμα, σε επίπεδο συναλλαγματικής ισοτιμίας και περιορισμών.

Ωστόσο, οι επιπτώσεις της ρωσικής εισβολής γίνονται αισθητές από τους καταναλωτές και από πολλές άλλες απόψεις.

Σύμφωνα με έρευνα της Statista, το 57% των ανθρώπων στη Ρωσία που ρωτήθηκε ανέφερε ότι χρησιμοποιούσε τακτικά το Instagram, εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης που έχει πλέον αποκλειστεί.

Το ίδιο ισχύει και για το Facebook (37%) και το Twitter, το οποίο πολύ λιγότερο δημοφιλές στη χώρα, αλλά με διείσδυση στο 14%.

Την ίδια ώρα, προϊόντα – όπως smartphone από τη Samsung και την Apple – ενδέχεται σύντομα να μην είναι πλέον διαθέσιμα, με τις δύο εταιρείες να έχουν σταματήσει τις πωλήσεις τους στη Ρωσία. Ταυτόχρονα, και δημοφιλείς τεχνολογικές υπηρεσίες όπως το PayPal ή το Netflix δεν μπορούν πλέον να χρησιμοποιούνται από πολίτες της Ρωσικής Ομοσπονδίας.

Και δεν είναι μόνο οι εταιρείες τεχνολογίας που εγκαταλείπουν τη χώρα. Σύμφωνα με λίστα από το Yale School of Management, 300 εταιρείες έχουν ήδη ανακοινώσει την απόσυρσή τους από τη ρωσική αγορά, συμπεριλαμβανομένων των Coca Cola, McDonalds και Nike.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα