Οι οικονομικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας φαίνεται ότι έχουν ήδη κάποιο αποτέλεσμα, σε επίπεδο συναλλαγματικής ισοτιμίας και περιορισμών.
Ωστόσο, οι επιπτώσεις της ρωσικής εισβολής γίνονται αισθητές από τους καταναλωτές και από πολλές άλλες απόψεις.
Σύμφωνα με έρευνα της Statista, το 57% των ανθρώπων στη Ρωσία που ρωτήθηκε ανέφερε ότι χρησιμοποιούσε τακτικά το Instagram, εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης που έχει πλέον αποκλειστεί.
Το ίδιο ισχύει και για το Facebook (37%) και το Twitter, το οποίο πολύ λιγότερο δημοφιλές στη χώρα, αλλά με διείσδυση στο 14%.
Την ίδια ώρα, προϊόντα – όπως smartphone από τη Samsung και την Apple – ενδέχεται σύντομα να μην είναι πλέον διαθέσιμα, με τις δύο εταιρείες να έχουν σταματήσει τις πωλήσεις τους στη Ρωσία. Ταυτόχρονα, και δημοφιλείς τεχνολογικές υπηρεσίες όπως το PayPal ή το Netflix δεν μπορούν πλέον να χρησιμοποιούνται από πολίτες της Ρωσικής Ομοσπονδίας.
Και δεν είναι μόνο οι εταιρείες τεχνολογίας που εγκαταλείπουν τη χώρα. Σύμφωνα με λίστα από το Yale School of Management, 300 εταιρείες έχουν ήδη ανακοινώσει την απόσυρσή τους από τη ρωσική αγορά, συμπεριλαμβανομένων των Coca Cola, McDonalds και Nike.
Σχετικά Νέα
-
Ουκρανία: Δύο νεκροί και επτά τραυματίες από βομβαρδισμούς στο Χάρκοβο και το Σούμι
Μια βιομηχανική εγκατάσταση και κτίρια κατοικιών επλήγησαν από ρωσικούς αεροπορικούς βομβαρδισμούς σήμερα στη βορειοανατολική.
-
Κένυα: Τουλάχιστον 70 νεκροί σε πλημμύρες από τον Μάρτιο
Τουλάχιστον 70 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους στην Κένυα από τον Μάρτιο σε.
-
Επανέρχεται σε δημόσια καθήκοντα ο βασιλιάς Κάρολος
Ο βασιλιάς Κάρολος ετοιμάζεται να αναλάβει και πάλι τα δημόσια καθήκοντά του από την.
-
Η Λιθουανία υποστηρίζει την ανάπτυξη πυρηνικών όπλων στην Πολωνία
Ο πρόεδρος της Λιθουανίας Γκιτάνας Ναουσέντα ανέφερε σήμερα ότι υποστηρίζει την ιδέα που διατύπωσε.