«Τα έργα δεν ανήκουν σε κανέναν υπουργό, σε καμία κυβέρνηση, σε κανέναν περιφερειάρχη, αλλά στον ελληνικό λαό που τα πληρώνει». Με αυτήν την δήλωση ξεκίνησε την τοποθέτησή του ο υπ. Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης στο 3ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών που συνδιοργανώνουν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Όπως σημείωσε ο Υπουργός, τα τελευταία τέσσερα χρόνια ολοκληρώθηκαν σημαντικά έργα που είχαν τελματώσει για μεγάλο χρονικό διάστημα, υπογραμμίζοντας την υλοποίηση του Στρατηγικού Σχεδίου Υποδομών και Μεταφορών, το οποίο έχει ορίζοντα το 2037, με συγκεκριμένους δείκτες, στόχους και δομές παρακολούθησης.
Επίσης, ο κ. Σπίρτζης ανέφερε ότι υπάρχουν προς συμβασιοποίηση έργα που ξεπερνούν τα 5 δισ. ευρώ, όπως το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας, η υποθαλάσσια οδική σήραγγα Σαλαμίνας, ο ΒΟΑΚ, η οδική παράκαμψη Χαλκίδας καθώς και τα ηλεκτρονικά αναλογικά διόδια αποκρούοντας τους σχετικούς ισχυρισμούς των εκπροσώπων της κατασκευαστικής αγοράς.
Αναφερόμενος στα πεπραγμένα της Κυβέρνησης σε επίπεδο παραγωγής έργων, παρέθεσε την εκκίνηση του νότιου τμήματος του Ε65, του αυτοκινητοδρόμου Πατρών – Πύργου, του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης καθώς και της μελλοντικής κατασκευής του βόρειου τμήματος του Ε65.
«Ο κατασκευαστικός κλάδος και η χώρα έχουν αλλάξει σελίδα», συμπλήρωσε με νόημα υπογραμμίζοντας πως από εδώ και στο εξής οι κατασκευαστές θα είναι κατασκευαστές και όχι εργολάβοι, όπως ήθελε το μοντέλο του παρελθόντος.
Αναφερόμενος στην εξωστρέφεια των ελληνικών κατασκευαστικών, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι «δεν είναι καθόλου χαρούμενος για την εικόνα των ελληνικών εταιρειών σε έργα στο εξωτερικό», καθώς, όπως υποστήριξε, «επιδεικνύουν σημαντικές καθυστερήσεις».
Ακόμα, υπογράμμισε ότι «η χώρα δεν μπορεί να κινείται με το τι θέλει η αγορά, αλλά αντίθετα η αγορά πρέπει να προσαρμόζεται στο εθνικό στρατηγικό σχέδιο που υπάρχει».
Σχετικά με την Αττική Οδό και τις επερχόμενες αυξήσεις στις τιμές των διοδίων, ο κ. Σπίρτζης επισήμανε ότι η παρούσα κυβέρνηση «δεν έκανε ούτε θελήματα, ούτε χάρες» κατά τις διαπραγματεύσεις με τη διοίκηση της Αττικής Οδού, χαρακτηρίζοντας τες μονομερή ενέργεια.
Σχετικά Νέα
-
Σακελλαροπούλου για απόπειρα κατά Φίτσο: Αυτή η πράξη βίας δεν μπορεί να γίνει ανεκτή
Τον αποτροπιασμό της για την επίθεση κατά του Πρωθυπουργού της Σλοβακίας εκφράζει με ανάρτησή.
-
Κικίλιας για πυρκαγιές στο όρος Αιγάλεω: Πρόκειται περί εγκληματικής συμπεριφοράς
Στις πυρκαγιές που εκδηλώθηκαν μέσα σε λίγες μέρες στην ίδια περιοχή στο όρος Αιγάλεω αναφέρεται σε.
-
Μητσοτάκης στο ΤΕΕ: Δίνουμε συνέχεια σε μια σιωπηλή επανάσταση στον κλάδο των κατασκευών
“Σήμερα δεν παρουσιάζεται απλά μια σημαντική μεταρρύθμιση, αλλά δίνουμε συνέχεια σε μια σιωπηλή επανάσταση,.
-
Πιερρακάκης: Eνισχύουμε το διδακτικό και ερευνητικό μας προσωπικό με νέους επιστήμονες
Ο υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Κυριάκος Πιερρακάκης, με ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα αναφέρθηκε στη.