

Σε διαπραγματεύσεις με τράπεζες για την εξασφάλιση δανείου ύψους 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων ή και παραπάνω βρίσκεται η Boeing, προκειμένου να αντιμετωπίσει τις συνέπειες των δύο αεροπορικών δυστυχημάτων με τα 737 Max.
Σύμφωνα με ανθρώπους με γνώση του ζητήματος, η Boeing έχει εξασφαλίσει μέχρι στιγμής τουλάχιστον 6 δισεκατομμύρια δολάρια.
Το συνολικό ποσό θα μπορούσε να αυξηθεί αν υπάρχει πρόσθετη ζήτηση από τις τράπεζες, όπως ανέφερε ένα πρόσωπο εξοικειωμένο με το θέμα στο CNBC. Οι αναλυτές ανέμεναν από πολύ καιρό ότι η εταιρεία θα καταφύγει σε δανεισμό για να αντιμετωπίσει το αυξανόμενο κόστος, ωστόσο το ποσό είναι πολύ μεγαλύτερο από ό,τι μερικοί είχαν εκτιμήσει.
Η τράπεζα Jefferies νωρίτερα αυτόν τον μήνα προέβλεπε ότι η Boeing θα λάμβανε δάνεια ύψους 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων αυτό το τρίμηνο. Η Moody’s Investors Service την περασμένη εβδομάδα δήλωσε ότι επανεξετάζει την αξιολόγηση της πιστοληπτικής ικανότητας της Boeing – η οποία βρίσκεται σε επενδυτική βαθμίδα – λόγω της κρίσης με τα 737 Max.
«Οι πρόσφατες εξελίξεις υποδηλώνουν μια πιο δαπανηρή και παρατεταμένη ανάκαμψη της Boeing για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης και μια επακόλουθη περίοδο αυξημένου επιχειρησιακού και οικονομικού κινδύνου, ακόμη και αν η πιστοποίηση του Max έρθει σχετικά βραχυπρόθεσμα», δήλωσε ο Τζόναθαν Ρουτ, αναλυτής της Moody’s για τη Boeing.
Η εταιρεία αναζητεί δάνειο το οποίο μπορεί να μην επηρεάσει άμεσα την πιστοληπτική της ικανότητα, δήλωσαν οι άνθρωποι που είναι εξοικειωμένοι με το θέμα. Οι τράπεζες που έχουν ήδη δεσμευτεί να συνεισφέρουν στο δάνειο περιλαμβάνουν τη Citigroup, την Bank of America Merrill Lynch, τη Wells Fargo και τη J.P. Morgan.
Νωρίτερα τον Ιανουάριο, η Boeing ανέστειλε την παραγωγή του 737 Max, καθηλώνοντας για 11ο μήνα το αεροσκάφος στο έδαφος, κάτι που έχει ήδη κοστίσει χιλιάδες θέσεις εργασίας. Η εταιρεία δήλωσε ότι δεν σχεδιάζει να απολύσει τους εργαζόμενους για 737 Max και ότι θα τους αναθέσει άλλες εργασίες. Οι πιλότοι προτείνεται επίσης να υποβληθούν σε εκπαίδευση μέσω προσομοιωτή, μια χρονοβόρα και δαπανηρή διαδικασία πριν πετάξουν και πάλι τα αεροπλάνα.
Η εταιρεία ανακοίνωσε πέρσι τις πιο αδύναμες πωλήσεις της για δεκαετίες και παρέδωσε τον τίτλο του μεγαλύτερου κατασκευαστή αεροσκαφών στον κόσμο στον ευρωπαϊκό ανταγωνιστή της, Airbus. Τα 737 Max κόστισαν επίσης στις αεροπορικές εταιρείες περισσότερα από 1 δισ. δολάρια σε απώλειες εσόδων
Σχετικά Νέα
Στάση αναμονής για τον κλάδο της επιτραπέζιας ελιάς και του ελαιολάδου με φόντο τους δασμούς Τραμπ
Στάση αναμονής τηρούν οι κλάδοι της επιτραπέζιας ελιάς και του τυποποιημένου ελαιόλαδου μετά και.
Μεικτά πρόσημα στις ασιατικές αγορές
Σε μεικτό έδαφος ολοκληρώνουν τις συναλλαγές της Δευτέρας τα ασιατικά χρηματιστήρια, καθώς η κεντρική.
Ο όμιλος Volkswagen μιλά για πιθανή μετεγκατάσταση μέρους της παραγωγής της Audi στις ΗΠΑ
Ο όμιλος Volkswagen θα μπορούσε να μετεγκαταστήσει μέρος της παραγωγής της μάρκας Audi στις.
Στο σφυρί 4άστερο ξενοδοχείο στο Γύθειο
Το πολυτελές ξενοδοχείο του Γυθείου “Las Hotel & Spa”, αναμένεται να βγει σύντομα στο.