Η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών Puma ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων το τρίτο τρίμηνο σε Αμερική και Ευρώπη, καθώς οι καταναλωτές επιθυμούν να διατηρήσουν τη φόρμα τους και κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Ωστόσο, η γερμανική εταιρεία επισημαίνει ότι δεν μπορεί να δώσει το guidance για το έτος καθώς υπάρχει πάρα πολύ μεγάλη αβεβαιότητα.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, η Puma ανακοίνωσε ότι τα τριμηνιαία καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 13% σε ετήσια βάση, στα 113,6 εκατ. ευρώ (134 εκατ. δολάρια).
Τα κέρδη προ φόρων και τόκων αυξήθηκαν περίπου 17% στα 189,5 εκατομμύρια ευρώ.
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 20,7% στην Αμερική και 17,7% στην περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, με τις επιμέρους κατηγορίες όπως μπάσκετ, μηχανοκίνητος αθλητισμός, γκολφ και ομαδικά αθλήματα να σημειώνουν τους υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης. Οι διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν 61%.
Σχετικά Νέα
-
Κ. Σκρέκας: Βασική και κύρια κατεύθυνση της κυβέρνησης η στήριξη και προώθηση της υγιούς επιχειρηματικότητας
«Χωρίς υγιή επιχειρηματικότητα δεν έχουμε ανάπτυξη, δεν έχουμε θέσεις εργασίας και φυσικά δεν μπορεί.
-
Αμοιβαία Κεφάλαια: Σε υψηλά 15 και πλέον ετών το ενεργητικό τους
Στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 15 ετών και συγκριμένα από τα τέλη του 2008.
-
Ο Ιούνιος των μερισμάτων για τις τράπεζες
Ξεπέρασαν το 1 δισ. ευρώ τα καθαρά κέρδη των ελληνικών τραπεζών το πρώτο τρίμηνο.
-
Επιστροφή πάνω από τα 67.000 δολάρια για το Bitcoin
Το Bitcoin επέστρεψε πάνω από τα 67.000 δολάρια το Σάββατο, ξορκίζοντας ένα «κόκκινο» σερί.