

Ο έντονος ανταγωνισμός από τις πλατφόρμες Alibaba και JD.com αναγκάζουν την Amazon να αποχωρήσει από την αγορά της Κίνας. Ο όμιλος θα αναστείλει τη δραστηριότητα του amazon.cn στις 18 Ιουλίου, ενώ τόσο οι Κινέζοι καταναλωτές όσοι και οι έμποροι θα μπορούν να εξυπηρετούνται από τις ιστοσελίδες της Amazon στις ΗΠΑ, τη Μεγάλη Βρετανία και την Ιαπωνία.
Η Amazon, όπως μεταδίδει το businessnews.gr, εισήλθε στην κινεζική αγορά το 2004 μετά την εξαγορά της Joyo, που ήταν η κορυφαία εταιρεία πώλησης βιβλίων στη χώρα. Το 2011, τη μετονόμασε σε Amazon China και μέχρι πριν από λίγα χρόνια κατείχε το 15% της αγοράς, ένα ποσοστό που σήμερα φτάνει μόλις στο 1%.
Σχετικά Νέα
Στάση αναμονής για τον κλάδο της επιτραπέζιας ελιάς και του ελαιολάδου με φόντο τους δασμούς Τραμπ
Στάση αναμονής τηρούν οι κλάδοι της επιτραπέζιας ελιάς και του τυποποιημένου ελαιόλαδου μετά και.
Μεικτά πρόσημα στις ασιατικές αγορές
Σε μεικτό έδαφος ολοκληρώνουν τις συναλλαγές της Δευτέρας τα ασιατικά χρηματιστήρια, καθώς η κεντρική.
Ο όμιλος Volkswagen μιλά για πιθανή μετεγκατάσταση μέρους της παραγωγής της Audi στις ΗΠΑ
Ο όμιλος Volkswagen θα μπορούσε να μετεγκαταστήσει μέρος της παραγωγής της μάρκας Audi στις.
Στο σφυρί 4άστερο ξενοδοχείο στο Γύθειο
Το πολυτελές ξενοδοχείο του Γυθείου “Las Hotel & Spa”, αναμένεται να βγει σύντομα στο.