Ο έντονος ανταγωνισμός από τις πλατφόρμες Alibaba και JD.com αναγκάζουν την Amazon να αποχωρήσει από την αγορά της Κίνας. Ο όμιλος θα αναστείλει τη δραστηριότητα του amazon.cn στις 18 Ιουλίου, ενώ τόσο οι Κινέζοι καταναλωτές όσοι και οι έμποροι θα μπορούν να εξυπηρετούνται από τις ιστοσελίδες της Amazon στις ΗΠΑ, τη Μεγάλη Βρετανία και την Ιαπωνία.
Η Amazon, όπως μεταδίδει το businessnews.gr, εισήλθε στην κινεζική αγορά το 2004 μετά την εξαγορά της Joyo, που ήταν η κορυφαία εταιρεία πώλησης βιβλίων στη χώρα. Το 2011, τη μετονόμασε σε Amazon China και μέχρι πριν από λίγα χρόνια κατείχε το 15% της αγοράς, ένα ποσοστό που σήμερα φτάνει μόλις στο 1%.
Σχετικά Νέα
-
Χρηματιστήριο: Φρένο μετά το εξαήμερο ράλι – Άμυνα απέναντι στις εισαγόμενες ρευστοποιήσεις
Ανθεκτικότητα έδειξε σήμερα (25/4) το Χρηματιστήριο Αθηνών, με τους επενδυτές να προβάλουν αντίσταση στο.
-
HELLENiQ ENERGY: Αλλαγή σελίδας στην Κύπρο με την έναρξη λειτουργίας της ΕΚΟ Energy, ως προμηθευτή πράσινης ενέργειας
Την έναρξη λειτουργίας στην Κύπρο της EKO Energy, που θα δραστηριοποιείται στον τομέα της.
-
Υπογραφή Mνημονίου στρατηγικής συνεργασίας με τη Lamda Development για τη δημιουργία πρότυπου υπερσύγχρονου Healthcare Park στο Ελληνικό
Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών ως επικεφαλής της ελληνικής κοινοπραξίας (Όμιλος Ιατρικού Αθηνών 70%, Βιοιατρική.
-
Με τη συμβολή της COSMOTE ο διασυνοριακός διάδρομος 5G μεταξύ Ελλάδας & Βουλγαρίας
Στο ευρωπαϊκό έργο 5G SEAGUL για την ανάπτυξη 5G διασυνοριακού διαδρόμου (5G Corridor) Ελλάδας-Βουλγαρίας.