

Πολλές όμορφες φωτογραφίες αναρτώνται καθημερινά στο κοινωνικό δίκτυο Instagram, εδώ και χρόνια. Από σήμερα όμως, οι χρήστες μπορούν και να κάνουν και αγορές μέσα από την εφαρμογή.
Σύμφωνα με το Bloomberg και όπως μεταδίδει το euro2day.gr, η εφαρμογή δοκιμάζει ένα νέο χαρακτηριστικό για αγορές, που ονομάζεται Checkout, στην οποία συμμετέχουν εταιρείες όπως η Nike και η πλατφόρμα Revolve.
«Με την πάροδο του χρόνου, αυτό θα μπορούσε να είναι σημαντικό κομμάτι της επιχείρησής μας», τόνισε ο Vishal Shah, στέλεχος του Instagram.
Μέσω του Checkout, οι χρήστες θα είναι σε θέση να κάνουν αγορές άμεσα μέσα στο Instagram και όχι να κατευθύνονται στην ιστοσελίδα της λιανικής επιχείρησης.
Σχετικά Νέα
Στάση αναμονής για τον κλάδο της επιτραπέζιας ελιάς και του ελαιολάδου με φόντο τους δασμούς Τραμπ
Στάση αναμονής τηρούν οι κλάδοι της επιτραπέζιας ελιάς και του τυποποιημένου ελαιόλαδου μετά και.
Μεικτά πρόσημα στις ασιατικές αγορές
Σε μεικτό έδαφος ολοκληρώνουν τις συναλλαγές της Δευτέρας τα ασιατικά χρηματιστήρια, καθώς η κεντρική.
Ο όμιλος Volkswagen μιλά για πιθανή μετεγκατάσταση μέρους της παραγωγής της Audi στις ΗΠΑ
Ο όμιλος Volkswagen θα μπορούσε να μετεγκαταστήσει μέρος της παραγωγής της μάρκας Audi στις.
Στο σφυρί 4άστερο ξενοδοχείο στο Γύθειο
Το πολυτελές ξενοδοχείο του Γυθείου “Las Hotel & Spa”, αναμένεται να βγει σύντομα στο.