Η κρίση της πανδημίας του κορωνοϊού, καθώς και τα έκτακτα μέτρα που έχουν ληφθεί προκειμένου να περιοριστεί η εξάπλωσή του, έχουν οδηγήσει στην άνθηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, αφού όλο και περισσότεροι καταναλωτές στρέφονται προς αυτό.
Σύμφωνα με τον Γιάννη Διονάτο, εκδότη του περιοδικού «Startupper – Mag», η κρίση του κορωνοϊού έχει δημιουργήσει νέες ευκαιρίες και νέα δεδομένα στην αγορά.
Η μαζική αύξηση των online παραγγελιών έχει επηρεάσει τον χρόνο παράδοσης των προϊόντων σε μικρό βαθμό, ενώ το μεγάλο πρόβλημα αντιμετώπισαν τα ηλεκτρονικά καταστήματα των σουπερμάρκετ, που μέχρι πρότινος λειτουργούσαν συμπληρωματικά.
Ωστόσο, τα προβλήματα στους χρόνους παράδοσης έχουν ελαχιστοποιηθεί.
«Συνήθως ο χρόνος είναι σημαντικά μικρός».
Για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, ο κ. Διονάτος σημείωσε πως είναι ασφαλής και οι καταναλωτές δε θα πρέπει να διστάζουν, καθώς υπάρχουν πολλές δικλείδες ασφαλείας.
«Δεν πρέπει να φοβάται ο κόσμος».
Σχετικά Νέα
-
Κλιμακωτά πρόστιμα για εκπρόθεσμη καταβολή των τελών κυκλοφορίας
Νέο σύστημα ελέγχων με ηλεκτρονικές διασταυρώσεις για τα ανασφάλιστα οχήματα, για όσα δεν έχουν.
-
Καφές: Μείωση τιμής κατά 0,4% το Μάρτιο στην Ελλάδα – Στο 1% η αύξηση στην ΕΕ
Συνεχίζεται η υποχώρηση των αυξήσεων στην τιμή του καφέ στην Ευρωπαϊκή Ενωση, η οποία ξεκίνησε από.
-
Στην Αθήνα η ετήσια Σύνοδος του Παγκόσμιου Οργανισμού Επιτροπών Κεφαλαιαγοράς
Η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς θα φιλοξενήσει στην Αθήνα μεταξύ 26 και 28 Μαΐου 2024, την 49η.
-
Ανατροπές στην τιμολόγηση ενέργειας των οικιακών φωτοβολταϊκών – Πότε λήγει η προθεσμία για τις αιτήσεις
«Αδειάζει η κλεψύδρα» για το πρόγραμμα «Φωτοβολταϊκά στις Στέγες» με την προθεσμία υποβολής αιτήσεων.