Πέντε προτάσεις για να λειτουργούν με ασφάλεια τα τρένα στη χώρα μας, παραθέτει ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκης σε άρθρο του, σε κυριακάτικο έντυπο.
O Νίκος Ανδρουλάκης, με άρθρο του, στο «Βήμα της Κυριακής», μεταξύ άλλων αποδίδει συγκεκριμένες ευθύνες στην κυβέρνηση της ΝΔ και επισημαίνει: «Όταν όλα πηγαίνουν καλά, γίνονται “με εντολή Μητσοτάκη”. Όταν όμως υπάρχουν ευθύνες, προσπαθεί να κρυφτεί πίσω από την “άγνοια” περιφρονώντας τη νοημοσύνη του ελληνικού λαού».
Για την ασφάλεια και τον εκσυγχρονισμό των ελληνικών σιδηροδρόμων, ο Νίκος Ανδρουλάκης προτείνει:
Προσωρινή επαναφορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε κρατικό έλεγχο και την εξεύρεση σύντομα νέου στρατηγικού επενδυτή
Ανασύσταση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων με βάση τα διεθνή πρότυπα και την άμεση εμπλοκή της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων στην παροχή τεχνογνωσίας και εποπτείας και ηγεσία υψηλού συμβολισμού και ευρύτατης αποδοχής
Η νέα αυτή Αρχή θα πρέπει να είναι και υπεύθυνη για την εκπαίδευση και πιστοποίηση του προσωπικού του ΟΣΕ
Η αξιολόγηση και η αξιοκρατία στην ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού του ΟΣΕ πρέπει να είναι προτεραιότητα. Η επιλογή των διοικήσεων θα πρέπει να γίνεται με ανοιχτό διαγωνισμό, με μια αδιάβλητη και ακομμάτιστη διαδικασία
Να προχωρήσουμε στις απαραίτητες επενδύσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο, μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης
«Το δυστύχημα αποκάλυψε τη “γύμνια” του επιτελικού κράτους»
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ σημειώνει ότι το δυστύχημα στα Τέμπη αποκάλυψε τον συντονισμό όλων των παθογενειών της λειτουργίας του κράτους αλλά και τον αμετανόητο τρόπο άσκησης εξουσίας των κυβερνώντων και πώς με τον πιο δραματικό και βίαιο τρόπο τραβήχτηκε η κουρτίνα αποκαλύπτοντας τη γύμνια του «επιτελικού κράτους».
Κατηγορεί τον Πρωθυπουργό πως μετά τον Αλέξη Τσίπρα διαχειρίστηκε το κράτος ως προσωπικό λάφυρο και όχι ως μοχλό ανατροπών υπέρ του γενικού συμφέροντος των πολιτών και το παρέδωσε σε ένα κλειστό σύστημα ημετέρων και το χρησιμοποίησε ως εφαλτήριο της επικυριαρχίας τους.
Τονίζει ότι «οφείλουμε να αποκαταστήσουμε την εμπιστοσύνη των πολιτών στον σιδηρόδρομο, ένα πεδίο στο οποίο απέτυχαν τόσο η ιδιωτική Hellenic Train, όσο και οι δημόσιοι ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων. Έξι χρόνια μετά, η πώληση του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ιταλική Ferrovie Dello Stato Italiane, έχει αποτύχει».
Επικρίνει τον Αλέξη Τσίπρα που μολονότι χαρακτήριζε ξεπούλημα το αρχικό αντίτιμο των 300 εκατ. ευρώ, την ιδιωτικοποίησε με μόλις 45 εκατ. ευρώ προικοδοτώντας την παράλληλα με 250 εκατ. για τις άγονες γραμμές ενώ ο Κώστας Καραμανλής έκανε ακόμη πιο ευνοϊκούς τους όρους για την ιταλική εταιρεία.
«Είναι εθνική ανάγκη και συμφέρον μας να εκσυγχρονίσουμε και να αναβαθμίσουμε τον σιδηρόδρομο απέναντι στα όποια συμφέροντα μέχρι τώρα τον κρατούσαν δέσμιο παλαιοκομματικών συμπεριφορών.
»Είναι καιρός να διασφαλίσουμε τα βασικά, τα στοιχειώδη και τα αναγκαία. Έχουμε χρέος να οικοδομήσουμε ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό κράτος. Να τολμήσουμε βαθιές τομές. Να λάβουμε αποφάσεις με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον.
Ήρθε η ώρα να αποφασίσουμε για την Ελλάδα, που θέλουμε να ζούμε», καταλήγει ο κ. Ανδρουλάκης.
Σχετικά Νέα
-
Αδ. Γεωργιάδης: Ο κ. Βελόπουλος θεωρεί τον εαυτό του Αρχιεπίσκοπο και Μητροπολίτη
«Οκ. Βελόπουλος θεωρεί τον εαυτό του Αρχιεπίσκοπο και Μητροπολίτη» σχολίασε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης δίνοντας συνέχεια στην.
-
Κ. Βελόπουλος: Δυστυχώς η δήλωση του Αρχιεπισκόπου εργαλειοποιείται προεκλογικά από τη ΝΔ και τον ίδιο τον Κ. Μητσοτάκη
Ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, Κυριάκος Βελόπουλος σε ανάρτησή του κάνει λόγο για παραποιημένη δήλωση του.
-
Βουλή: Ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία στην αρμόδια Επιτροπή το ν/σ για τον νέο δικαστικό χάρτη
Ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία σε πρώτη ανάγνωση, από την αρμόδια επιτροπή της Βουλής, το νομοσχέδιο.
-
Αντ. Σαμαράς: Ποια ΚΑΠ θέλουμε σε Ελλάδα και Ευρωπαϊκή Ένωση; – Απαιτείται όραμα και στόχευση για το αγροτικό ζήτημα
«To ζήτημα της αγροτικής πολιτικής είναι κομβικό για τον άνθρωπο, την επιβίωσή του, ακόμη.