ΑΑΔΕ: Αυτός είναι ο αλγόριθμος της εφορίας που θα εντοπίζει παραβάτες influencers

Συμεχείς ελέγχους στα social media προκειμένου να εντοπίζει το μαύρο χρήμα που διακινείται πραγματοποιεί η ειδική ομάδα ελεγκτών της ΑΑΔΕ που έχει επιφορτισθεί με το συγκεκριμένο καθήκον.

Τα μέλη της συγκεκριμένης ομάδας κάνουν φύλλο και φτερό Facebook, Instagram, TikTok αλλά και άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης με στόχο να εντοπίσουν φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις που πωλούν αγαθά και υπηρεσίες μέσω διαδικτύου χωρίς όμως να εκδίδουν παραστατικά αλλά και για να εντοπίζουν φορολογούμενους που δεν δηλώνουν τα ποσά που λαμβάνουν για την προβολή συγκεκριμένων προϊόντων.

Στη μάχη αυτή κατά της φοροδιαφυγής η ΑΑΔΕ έχει ως πολύτιμο σύμμαχο έναν ειδικό αλγόριθμο που «τρέχει» συνδυαστικές διασταυρώσεις και βγάζει «λαβράκια». Στόχος των ελεγκτών είναι η αποκάλυψη «μαύρων» πωλήσεων μέσω των social media και κρυφών εισοδημάτων.

Σημειώνεται ότι οι ελεγκτικοί μηχανισμοί χρησιμοποιούν εδώ και καιρό τα social media για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής.

Οι κατηγορίες των influencers
Σε τι κατηγορίες χωρίζονται όμως, οι influencers με βάση τους followers τους και τι χρηματικά ποσά παίρνουν ανάλογα με αυτούς;

Συγκεκριμένα:

Mega influencers

500.000 έως 2 εκατομμύρια followers

3.000 -10.000 € ανά /post

Macro influencers

100.000-500.000 followers

1.000 -3.000 ευρώ ανά post

Micro influencers

3.000-30.000 followers

300 – 1.000 € ανά post

Νano influencers

Έως 3.000 followers

100-500 € ανά post

 

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα