«Πυρά» Ryanair κατά Fraport για το κόψιμο των δρομολογίων

Έκοψε δρομολόγια τον χειμώνα, υπόσχεται να επιστρέψει δυναμικά το καλοκαίρι. Η Ryanair θα προσθέσει 23 νέα δρομολόγια στην Ελλάδα, το 2018.

13 από αυτά στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος (σε Βίλνιους, Βρόκλαου, Γκντανσκ, Ζέσουφ, Κατοβίτσε, Κρακοβία, Λαπεενράντα, Λοτζ, Μέμμινγκεν, Μπάντεν Μπάντεν, Μπιλούντ, Πόζναν και Φρανκφούρτη), όπου, μετά από μήνες διαπραγματεύσεων, η διοίκηση της προσέφερε χαμηλότερες χρεώσεις. Πέντε δρομολόγια θα προστεθούν στη Θεσσαλονίκη (μεταξύ των οποίων προς Μπρατισλάβα και Νυρεμβέργη).

«Πυρά» κατά Fraport: Από τότε που ανέλαβε η Fraport, τα τέλη στα περιφερειακά αεροδρόμια έχουν αυξηθεί κατά 18%. «Τα αεροδρόμια δεν έχουν γίνει καλύτερα, έχουν γίνει μόνο πιο ακριβά» δήλωσε ο Εμπορικός Διευθυντής της Ryanair, Ντέιβιντ Ο’ Μπράιαν, από την Αθήνα όπου έκανε την παρουσίασε του νέου προγράμματος της εταιρείας. Αυτός είναι ο λόγος που κόπηκαν τα χειμερινά δρομολόγια σε Θεσσαλονίκη και Χανιά.

Συνολικά, πέντε ελληνικά αεροδρόμια είδαν τα αεροπλάνα της αεροπορικής εταιρείας low cost να μειώνονται αυτόν τον χειμώνα:

στα Χανιά και Μύκονο κατά 100%
στη Θεσσαλονίκη κατά 43%
στην Αθήνα κατά 34%
στη Ρόδο κατά 6%

Ακυρώνει την επένδυση στη Θεσσαλονίκη

Η «Βαβέλ» για την τύχη του διαδρόμου προσγείωσης στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης οδήγησε τη Ryanair στην ακύρωση επένδυσης 100 εκατομμυρίων ευρώ στην πόλη.

Όπως ανέφερε ο Ντ. Ο’ Μπράιαν, η Ryanair έστειλε τρεις επιστολές, η τελευταία στον υπουργό Μεταφορών, Χρ. Σπίρτζη, αναζητώντας απαντήσεις για το μέλλον των έργων που έχουν προγραμματιστεί και αν ο διάδρομος προσγείωσης θα είναι διαθέσιμος, κανείς όμως δεν της απάντησε. Εξ ου και προχώρησε σε ακύρωση της επένδυσης.

Αποκαθίστανται οι μαζικές ακυρώσεις πτήσεων

Η Ryanair αναγκάστηκε σε «κόψει» χιλιάδες πτήσεις το χειμώνα, καθώς «ξέμεινε» από πιλότους. Η διοίκηση δεν είχε υπολογίσει σωστά τις ημέρες άδειας, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να εκτελέσει τα δρομολόγια.

Το 99% των πτήσεων που ακυρώθηκαν τους μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο είτε έχουν επαναπρογραμμιστεί είτε έχουν αποζημιωθεί, αναφέρει η Ryanair, που υπόσχεται ότι προτεραιότητά της είναι οι επιβάτες:

«Καταρχήν δεν πρέπει να σκεφτόμαστε τα χρήματα. Πρέπει να καλύψουμε τις ανάγκες των πελατών μας. Τα θαλασσώσαμε με το πρόγραμμα αλλα το διορθώσαμε πολύ γρήγορα. Το σημαντικό τώρα είναι να ξανακερδίσουμε τους επιβάτες μας. Προκαλέσαμε αναταραχή σε μεγάλο αριθμό ανθρώπων αυτό τον χειμώνα αλλά θα τους φροντίσουμε και θα επιστρέψουν σε εμάς.» δήλωσε στο euronews ο Εμπορικός Διευθυντής της Ryanair.

Η μάχη με τα συνδικάτα

Τους τελευταίους μήνες η Ryanair βρίσκεται αντιμέτωπη με «ανταρσία» των πιλότων που απαιτούν αύξηση αποδοχών και καλύτερες συνθήκες εργασίας. Αν Τους υποσχέθηκε αυξήσεις, αρνείται όμως κατηγορηματικά να δεχθεί παρέμβαση συνδικάτων.

«Οι άνθρωποι της Ryanair πληρώνονται και θα συνεχίσουν να πληρώνονται πολύ καλά. Δεσμευτήκαμε στους πιλότους μας ότι θα έχουν τις υψηλότερες αποδοχές στις βάσεις τους. Διαπραγματευόμαστε με τις επιτροπές εργαζομένων, κάτι που δούλεψε χωρίς απεργίες επί 30 χρόνια. Άρα το ερώτημα είναι γιατί πιλότοι συνδικάτων από εταιρείες όπως οι Αir Lingus, British Airways ή Lufthansa έχουν πρόβλημα με τη Ryanair και πιστεύω ότι η απάντηση είναι προφανής.» εκτιμά ο Ντέιβιντ Ο’ Μπράιαν.

πηγη:Euronews

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα