

Τη θέση Marketing & Trade Marketing Manager ανέλαβε ο Γιώργος Κανάκης στη Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης από τις αρχές Ιουνίου, με στόχο να αναπτύξει τις πρακτικές marketing & trade marketing της εταιρείας, καθώς και των σημάτων της Vergina Μπύρα, TUVUNU Τσάι & Ανθρακούχο νερό.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο κ. Κανάκης διαθέτει σημαντική εμπειρία σε αντίστοιχες θέσεις στην Ελλάδα, με περισσότερα από 15 έτη εμπειρίας αλλά και εξειδίκευσης στον κλάδο του Retail και των FMCG’s, σε επιχειρήσεις στον τομέα του Super Market, του Λιανεμπορίου, των spirits και non-alcoholic beverages.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, στη Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης στοχεύει να αναδείξει την omnichannel επικοινωνιακή στρατηγικής της εταιρείας, αναδεικνύοντας την ιστορία και τις αξίες της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, καθώς και τα USPs των σημάτων της.
Ήδη, σε συνεργασία με την Vitamin media, έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει την 360° καμπάνια για το brand τσάι TUVUNU, και ο προγραμματισμός του είναι να συνεχιστεί εντατικά η επικοινωνιακή παρουσία της μάρκας.
Ταυτόχρονα ο κ. Κανάκης σκοπεύει να ενισχύσει την trade marketing πολιτική της εταιρείας και να χρησιμοποιήσει όλες τις βέλτιστες πρακτικές του κλάδου.
Ο Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας της Ζυθοποιίας Μακεδονίας Θράκης, κος Νίκος Μπήλιος δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που καλωσορίζουμε στην Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης ένα ιδιαίτερα ικανό και έμπειρο στέλεχος στον τομέα του Marketing και του Trade Marketing.
Ο κ. Κανάκης, διαθέτει τόσο την εμπειρία όσο και τα απαραίτητα skills για να φέρει εις πέρας τους στόχους και την αποστολή marketing της εταιρείας.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης βρίσκεται σε αναπτυξιακή τροχιά, και στόχος της είναι αφενός η ανάδειξη της ιστορίας, της προσφοράς της και της αναπτυξιακής της δυναμικής και αφετέρου η ανάπτυξη της αναγνωρισιμότητας αλλά και των μεριδίων αγοράς των σημάτων της.
Σχετικά Νέα
Τσάνταλης: Μαζικό σφυρί για την ιστορική οινοποιία
Ένα μαζικό σφυρί εις βάρος της ιστορικής οινοποιίας Τσάνταλη αναρτήθηκε σήμερα στην πλατφόρμα των.
Χρηματιστήριο: Τρίτη ημέρα ανόδου με εναλλαγή πρωταγωνιστών
Χωρίς διάθεση να διορθώσει εμφανίστηκε η Λεωφόρος Αθηνών, που συνέχισε για τρίτη ημέρα υψηλότερα.
ΟΛΠ: Παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων στην ΕΘΕ
Η ΟΛΠ Α.Ε. παρουσίασε τα οικονομικά αποτελέσματα για το έτος 2024 στην Ένωση Θεσμικών.
ΓΣΕΒΕΕ: Πράσινος μετασχηματισμός με τις μικρές επιχειρήσεις στην πρώτη γραμμή
Στις εργασίες της, πρόσφατης, 11ης Συνάντησης Εταιρικών Μελών του Σωματείου “Διάζωμα”, με θέμα “Βιώσιμη.