Χριστοφορίδης σε Άδωνι: Μπροστά σου ο όρος «σπέκουλα» είναι ελάχιστος (Βίντεο)

Με ένα άρθρο και δύο βίντεο απαντά ο δημοσιογράφος Γιώργος Χριστοφορίδης στον Άδωνι Γεωργιάδη, σχετικά με την πρόσφατη καταγγελία του αντιπροέδρου της ΝΔ, ότι στοχοποιήθηκε από την εφημερίδα Το ΧΩΝΙ, το 2015.

Το πρώτο video έχει αποσπάσματα από την εκπομπή του Άδωνι Γεωργιάδη την ημέρα που κυκλοφόρησε η συγκεκριμένη αφίσα και εκείνος σχεδόν ευχαριστούσε «Το ΧΩΝΙ» για την «αβάντα» που του κάνει, λέγοντας μάλιστα ότι θα την κρατήσει να τη βάλει κάδρο στο γραφείο του για να θυμάται τις εκλογές.

Στο δεύτερο βίντεο περιλαμβάνει ένα «ποτ πουρί» με δηλώσεις του νυν αντιπροέδρου της ΝΔ, με τις οποίες καταφέρεται εναντίον όλων των πρόσφατων Προέδρων της ΝΔ (Καραμανλή – Σαμαρά – Μητσοτάκη) και στις οποίες μεταξύ άλλων εμφανίζεται να αποκαλεί τη ΝΔ ως τη «ντροπή της δεξιάς», με την οποία «δεν θέλει να έχει καμία σχέση».

 

Χριστοφορίδης για Αδωνι: Μπροστά του ο όρος «σπέκουλα» είναι ελάχιστος

Μπροστά στον Αδωνι Γεωργιάδη, η έννοια της υποκρισίας είναι λίγη. Ο όρος «σπέκουλα» ελάχιστος. Η λογική ανύπαρκτη. Πιστεύοντας -εξ επαγγέλματος- ότι τα πάντα είναι «πώληση», δεν το έχει σε τίποτα να κάνει το άσπρο μαύρο και να αντιστρέψει τα γεγονότα. Και, επειδή είναι καλός σ’ αυτό, σκέφτηκε κάποια στιγμή να γίνει και πολιτικός, θεωρώντας ότι πρόκειται για την ίδια διαδικασία.

Αυτό κάνει, λοιπόν, τόσα χρόνια τώρα: Τσιρίζει, κοντράρεται στον ανταγωνισμό (των τηλε-παραθύρων), πουλάει 3 εξυπνακίστικα επιχειρήματα σε 1 -σαν σε προσφορά- για να γελάσουν οι τηλεθεατές μ΄ εκείνον περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον και, κυρίως, παραποιεί και παραπλανά όσο μπορεί. Γιατί είναι φανατικός οπαδός του δόγματος που λέει ότι τα πάντα είναι εφήμερες εντυπώσεις, τόσο στο εμπόριο όσο και στην πολιτική (έτσι όπως εκείνος την έχει στο κεφάλι του). Αυτή είναι η χυδαία λογική του.

Αν κανείς παρακολουθήσει αυτά που λέει και τα ψάξει λίγο μετά, θα διαπιστώσει ότι τα 3 από τα 4 είναι ψέματα. Και το τέταρτο είναι απλά το ψευδές συμπέρασμα που βγάζει από τα προηγούμενα. Όμως, τι σημασία έχει η αλήθεια και η λογική; Σημασία έχει να αγοράσει ο «πελάτης» εκείνη τη στιγμή.Έτσι και αλλιώς, μετά την απομάκρυνση από το ταμείο που λένε, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται. Μέχρι να έρθει το επόμενο ψέμα. Η επόμενη συκοφαντία. Όλο και πιο χαμηλά. Όλο και πιο ανήθικα.

Ο καλύτερος πελάτης του  ‘Άδωνι αποδείχθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Προχωρά χωρίς να κοιτά ποτέ πίσω, χωρίς να τον νοιάζει να γλείψει εκεί που έφτυνε. Έτσι, βρέθηκε στο παρελθόν να βρίζει τον Καραμανλή ως προδότη της Μακεδονίας, ενώ τώρα τον δοξάζει. Έτσι, έβγαινε και έλεγε ότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση να πάει στη ΝΔ, ενώ τώρα είναι αντιπρόεδρός της. Το τελευταίο, βέβαια, συνέβη γιατί ο καλύτερος πελάτης του αποδείχθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Τον οποίο –μεταξύ μας…- τον έχει για πρωινό στο συγκεκριμένο ακροατήριο, που τρέφεται με εξυπνακισμούς και ανοησίες. Και αυτό θα φανεί αμέσως μετά τις εκλογές.

Ικανός να σκεφτεί στη στιγμή την οποιαδήποτε ανοησία, έχει το ταλέντο να σκαρφίζεται «επιχειρήματα», που κάποιες φορές φαίνονται πειστικά και λογικοφανή, τόσο στο στρατό των ψεύτικων (δικών του) τρολ, που συντηρεί στο διαδίκτυο, όσο και σε όσους θέλουν απλά να γελάσουν και για αυτό τον ακολουθούν πιστά. Με τη διαφορά, βέβαια, ότι τις περισσότερες φορές είναι απλώς ψευδή και επαγωγικά συμπεράσματα ή συμψηφισμοί της κακιάς ώρας, δίχως ίχνος αλήθειας.

Με τον ίδιο τρόπο ακριβώς λειτούργησε και στην περίπτωση της στοχοποίησης βουλευτών από διάφορα γαλάζια στελέχη, αναφορικά με τη Συμφωνία των Πρεσπών. Όταν έσκασε το θέμα, ήξερε ότι έπρεπε εκείνος (ως ο πιο ικανός από όλους στη διαχείριση των γαλάζιων ειδικών αποστολών) να βρει κάτι να πει, που αφενός δεν θα καταδίκαζε τις ενέργειες, αφετέρου θα περνούσε και στην αντεπίθεση εναντίον των αντιπάλων του. Ιδανικός συνδυασμός.

Και τι σκέφτηκε; Ότι και εκείνος δήθεν στοχοποιήθηκε από Το ΧΩΝΙ, προ τετραετίας. Και έτσι, όπου σταθεί και όπου βρεθεί τις τελευταίες 10 μέρες, συνεχώς επικαλείται τις αφίσες που είχε κολλήσει η εφημερίδα στις εκλογές του 2015, με τον τίτλο «Όχι άλλο Αδωνι»! Και, φυσικά, επιτίθεται προσωπικά σε μένα, χωρίς να τον νοιάζει αν αυτό που λέει είναι σωστό ή δίκαιο.

«Ταλαντούχος πωλητής επιχειρημάτων»

Δηλαδή, ο -ταλαντούχος πωλητής επιχειρημάτων- Άδωνις συμψηφίζει μια αφίσα με καθαρά πολιτικό μήνυμα ενόψει εκλογών (του 2015), που είχε υπογραφή και άρα δήλωνε το ποιος πληρώνει και ποιος την κυκλοφορεί, με τις αφίσες που κυκλοφορούν τώρα ανώνυμα, τις οποίες δεν γνωρίζουμε ποιος πλήρωσε και ποιος κόλλησε.

Συμψηφίζει μια αφίσα που είχε ένα καθαρά πολιτικό μήνυμα προ τετραετίας (αποτελούσε το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας μας εκείνη την Κυριακή) με όλες αυτές τις κατάπτυστες μυστικές και υπόγειες ενέργειες που παρακολουθούμε σήμερα, οι οποίες ευθέως προτρέπουν σε bulling, απειλές και εκφοβισμούς βουλευτών.

 

Εξισώνει την προωθητική ενέργεια μιας εφημερίδας την εβδομάδα των πιο κρίσιμων εκλογών της μεταπολίτευσης με τις ανεπίτρεπτες αποστολές των αριθμών των προσωπικών κινητών των βουλευτών, προκειμένου να τους ασκηθούν πιέσεις και απειλές.
Και γιατί τα κάνει όλα αυτά; Μα, γιατί αυτή τη διέξοδο βρήκε το περίεργο μυαλό του, προκειμένου να αποφύγει να καταδικάσει τις ενέργειες των γαλάζιων στελεχών και, τελικά, να τις υπερασπιστεί. Το σκέφτηκε, του άρεσε, το ξεφουρνίζει με κάθε ευκαιρία. Ο γνωστός Αδωνις…

Το μόνο που δεν σκέφτηκε, βέβαια, είναι ότι εγώ (που συνήθως γίνομαι ο στόχος του Αδωνι) θα έψαχνα και θα έβρισκα το βίντεο από την εκπομπή τηλεπωλήσεών, ακριβώς την ημέρα που κυκλοφόρησε η αφίσα στην Αθήνα.

Τότε, δηλαδή, που ο Αδωνις (ο οποίος σήμερα δηλώνει «στοχοποιημένος») το διασκέδαζε και το γλεντούσε με τον αδελφό του, λέγοντας ότι ο Χριστοφορίδης του έκανε τεράστια «αβάντα». Και έλεγε, μάλιστα, πως κράτησε μια αφίσα, για να την κρεμάσει στο γραφείο του, να θυμάται εκείνες τις εκλογές. Και τα έλεγε όλα αυτά, απολαμβάνοντας -ως συνήθως- το προσωπικό του μεγαλείο…

Ποιος; Αυτός που σήμερα δηλώνει «στοχοποιημένος»! Τότε, πάντως, δήλωνε «αβανταρισμένος»! Τόσο υποκριτής. Τόσο Άδωνις

Σχετικά Νέα