Ξεπέρασε τα 300.000 εισιτήρια στην Ελλάδα το «Τζόκερ» – Τα ρεκόρ που σημειώνει παγκοσμίως

Η ταινία του Τοντ Φίλιπς «Τζόκερ – Joker» με τον Χοακίν Φίνιξ στον πρωταγωνιστικό ρόλο, έκλεισε την 1η εβδομάδα προβολής του, στα 300.000 εισιτήρια στις Ελληνικές αίθουσες (είχε ξεκινήσει με τα previews την Τετάρτη 2/10/2019 το βράδυ) και συνεχίζει δυναμικά να διατηρεί αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού.

Σύμφωνα με άρθρο του forbes.com, εκτιμάται πως στο δεύτερο σαββατοκύριακο του στις ΗΠΑ, το φιλμ θα μπορέσει να κρατηθεί ψηλά με εισπράξεις στα 43-45 εκατ. δολάρια και πως την Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2019 το βράδυ ενδέχεται οι παγκόσμιες εισπράξεις που ήδη έχουν φτάσει τα 350 εκατ., να έχουν προσεγγίσει το νούμερο των 460 εκατομμυρίων δολαρίων.

Yπενθυμίζεται ότι το πρώτο ΣΚ προβολής της, η ταινία της Warner Bros έσπασε το ρεκόρ του Οκτωβρίου στη Β. Αμερική, καθώς έφερε στα ταμεία 93,5 εκατ. δολάρια. Η ταινία «διέλυσε» το ρεκόρ της ταινίας «Venom» της Sony Pictures, η οποία έφθασε τα 80 εκατ. δολάρια τον περασμένο Οκτώβριο. Το φιλμ εκτιμάται πως σημείωσε εισπράξεις ύψους 234 εκατ. δολαρίων σε όλο τον κόσμο.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της εταιρίας διανομής Tanweer, το «Joker» έκανε:

• Το πρώτο μεγαλύτερο άνοιγμα / ρεκόρ R- Rated ταινίας (Κ18)
• Το πρώτο μεγαλύτερο άνοιγμα ταινίας κεντρικού Comic Χαρακτήρα
• Το πρώτο μεγαλύτερο άνοιγμα ταινίας Warner Bros. το έτος 2019

H προβολή του «Joker» στην Ελλάδα ήταν, επίσης, η αιτία που το περασμένο Σαββατοκύριακο υπήρχαν τόσο μεγάλες ουρές στις αίθουσες, με τα εισιτήρια να είναι περιορισμένα για όσους δεν το είχαν εξασφαλίσει εγκαίρως.

H νέα δημιουργία του Τοντ Φίλιπς προσφέρει ένα τρυφερό αλλά και τρομακτικό πορτρέτο, οδηγώντας τον Χοακίν Φίνιξ απευθείας στα Όσκαρ. Στην υπόθεση της ταινίας -η οποία απέσπασε Χρυσό Λέοντα στο φετινό Φεστιβάλ Βενετίας- ο Άρθουρ δουλεύει ως κλόουν το πρωί και ως stand up κωμικός τα βράδια. Πολύ γρήγορα, συνειδητοποιεί ότι ο περίγελος είναι ο ίδιος και όχι αυτά που λέει ή κάνει.

Το ανεξέλεγκτο γέλιο του, που ξεσπά τις λάθος στιγμές, αποδεικνύει ότι αδυνατεί να συντονιστεί με το κοινό του. Κι όσο προσπαθεί να ελέγξει την κατάσταση, τόσο περισσότερο γελοιοποιείται και αφήνει τον εαυτό του εκτεθειμένο, ακόμα και σε περιστατικά βίας.

Καθώς κινείται σε έναν υπαρξιακό φαύλο κύκλο, μεταξύ πραγματικότητας και τρέλας, αρκεί μια λανθασμένη επιλογή του, για να προκαλέσει μια αλυσιδωτή αντίδραση κλιμακούμενων και, τελικά, ολέθριων γεγονότων.

Σχετικά Νέα