

Η Δανία και η Γερμανία βρίσκονται ένα βήμα πιο κοντά στη σύνδεση με τη μεγαλύτερη υποθαλάσσια σιδηροδρομική και οδική σήραγγα στον κόσμο. Το Fehmarnbelt Tunnel, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα και πιο φιλόδοξα έργα υποδομών της ηπείρου, ένα τεράστιο έργο το οποίο αναμένεται να αλλάξει την Κεντρική Ευρώπη.

Ο Βασιλιάς της Δανίας, Φρειδερίκος Ι’, εγκαινίασε τη Δευτέρα 17 Ιουνίου το πρώτο τμήμα από τα συνολικά 89 κομμάτια της σήραγγας, που θα έχει μήκος 18 χλμ. και η οποία θα συνδέσει το νησί Lolland της Δανίας με το γερμανικό Fehmarn, αποτελώντας μία εναλλακτική λύση για την υπάρχουσα ακτοπλοϊκή υπηρεσία, η οποία κάθε χρόνο μεταφέρει εκατομμύρια επιβάτες.
Η υλοποίηση αυτού του κατασκευαστικού θαύματος θα μειώσει θεαματικά τους χρόνους μετακίνησης από τη Σκανδιναβία στην Κεντρική Ευρώπη. Η σύνδεση, η οποία αναμένεται να ανοίξει το 2029, θα μειώσει επίσης το ταξίδι από την τρέχουσα διέλευση των 45 λεπτών με το πλοίο σε μόλις επτά λεπτά με το τρένο.

Ο Φρειδερίκος αποκάλυψε μια πλάκα στην είσοδο του πρώτου τμήματος της σήραγγας μήκους 217 μέτρων, το οποίο θα βυθιστεί σε μια τάφρο στον βυθό της θάλασσας στην πλευρά της Δανίας. Η κρατική εταιρεία Sund & Baelt που κατασκευάζει τη σύνδεση Fehmarn, ισχυρίζεται ότι θα είναι η μεγαλύτερη υποβρύχια σήραγγα. Θα περιλαμβάνει επίσης μία ηλεκτροκίνητη γραμμή τρένου, ενώ τα αυτοκίνητα αναμένεται να μπορούν να διασχίζουν τη Βαλτική Θάλασσα σε 10 λεπτά στις τέσσερις λωρίδες, ενώ τα τρένα θα το κάνουν σε επτά λεπτά.

Το 2011, αποφασίστηκε ότι θα έπρεπε να κατασκευαστεί ένας σύνδεσμος μεταξύ του νησιού Lolland της νότιας Δανίας και του γερμανικού νησιού Fehmarn ως βυθισμένη σήραγγα. Οι εργασίες στη δανική πλευρά ανατέθηκαν τον Ιούλιο του 2022 και στη γερμανική ακριβώς ένα χρόνο αργότερα.
Η σήραγγα θα αποτελείται από 89 τμήματα που κατασκευάζονται σε μια ειδική εγκατάσταση στο Roedbyhavn στο Lolland, το μεγαλύτερο εργοτάξιο της Βόρειας Ευρώπης. Το πρώτο τμήμα αναμένεται πως θα βυθιστεί στη θάλασσα μέσα στο 2024. Το συνολικό κόστος του έργου αναμένται πως θα ξεπεράσει τα 7 δισεκατομμύρια ευρώ. Η κυβέρνηση της Δανίας θα αποφασίσει για το κόστος των διοδίων σε μεταγενέστερο στάδιο.

Αν και το Fehmarnbelt είναι μικρότερο από το τούνελ της Μάγχης που έχει μήκος 50 χιλιομέτρων και συνδέει την Αγγλία και τη Γαλλία, θεωρείται το μεγαλύτερο στον κόσμο που κατασκευάζεται με έτοιμα τμήματα σκυροδέματος που βυθίζονται κάτω από το νερό και όχι με διάνοιξη και μηχανήματα.
Σχετικά Νέα
Πλήθη πιστών συρρέουν ήδη στο Βατικανό – Οι ιταλικές αρχές λαμβάνουν έκτακτα μέτρα για την κηδεία του Πάπα Φραγκίσκου
Χιλιάδες πιστοί από την Ιταλία και όλο τον καθολικό κόσμο συρρέουν ήδη στην Ρώμη.
FDA: Σχεδιάζει να τερματίσει τους τακτικούς ελέγχους για την ασφάλεια τροφίμων, λένε πηγές
Ο Οργανισμός Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ (FDA) σχεδιάζει να τερματίσει το μεγαλύτερο μέρος.
Αγνοείται κολυμβητής στο Ισραήλ μετά από σπάνια επίθεση καρχαρία: «Είδα αίμα και ακούστηκαν κραυγές»
Ένας κολυμβητής αγνοείται μετά από μια σπάνια επίθεση καρχαρία στα ανοικτά των ακτών του βόρειου Ισραήλ χθες, Δευτέρα. Το.
Η πολιτική του Τραμπ για τα κρυπτονομίσματα προκαλεί ανησυχία και χάσμα μεταξύ ΕΕ – ΕΚΤ
Γραμμές μάχης λαμβάνουν η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για το εάν.