Ξεκινά η λειτουργία της πλατφόρμας υποβολής αιτήσεων συμψηφισμού του 12%

Ως μία πολύ θετική εξέλιξη που έρχεται ως επιστέγασμα μίας μεγάλης προσπάθειας που κατέβαλαν τα Επιμελητήρια, χαρακτηρίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Έβρου Χριστόδουλος Τοψίδης, την επίλυση από τα υπουργεία Οικονομικών και Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), του χρονίζοντος ζητήματος των ανεξόφλητων οικονομικών αξιώσεων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε παραμεθόριες περιοχές της χώρας, κυρίως στη Θράκη (του λεγόμενου 12%).

«Ως Επιμελητήριο Έβρου, χαιρετίζουμε την εξέλιξη και καλούμε τους δικαιούχους να κάνουν χρήση της υπηρεσίας μέσω των οδηγιών που παρέχονται από την ΑΑΔΕ. Πρόκειται για μία πολύ θετική εξέλιξη, που έρχεται ως επιστέγασμα μίας μεγάλης προσπάθειας που κατέβαλαν τα Επιμελητήρια για την επίλυση του κρίσιμου αυτού ζητήματος», αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση ο κ. Τοψίδης.

Επί της διαδικασίας, στην ανακοίνωση του Επιμελητηρίου Έβρου αναφέρεται ότι «μετά την έκδοση της σχετικής εγκριτικής απόφασης από την αρμόδια Περιφερειακή Υπηρεσία της ΔΥΠΑ, οι δικαιούχοι μπορούν να υποβάλλουν, έως 30.11.2022, αίτηση στην πλατφόρμα “myBusinessSupport-Ρύθμιση ανεξόφλητων οικονομικών αξιώσεων παραμεθορίου”, δηλώνοντας το ποσό της ανεξόφλητης απαίτησής τους που θα χρησιμοποιηθεί για τη χορήγηση έκπτωσης από φορολογικές οφειλές και το ποσό που θα χρησιμοποιηθεί για τη χορήγηση έκπτωσης από ασφαλιστικές εισφορές. Εντός 48 ωρών από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης ή από τη βεβαίωση των οφειλών, θα διενεργείται από την ΑΑΔΕ και το Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών κεντρική διαδικασία απόσβεσης των οφειλών αυτών, με τη σειρά που προβλέπεται στην παραπάνω απόφαση, έως την κάλυψη των ανεξόφλητων απαιτήσεων που έχουν αναγνωριστεί με την εγκριτική απόφαση. Μετά την απόσβεση των οφειλών προς τη φορολογική διοίκηση και τα ασφαλιστικά ταμεία, οι δικαιούχοι θα λαμβάνουν αποδεικτικό φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας».

Στην εν λόγω ανακοίνωση σημειώνεται ότι η υποβολή των σχετικών αιτήσεων από τις επιχειρήσεις-δικαιούχους ενεργοποιήθηκε στην ψηφιακή πλατφόρμα «myBusinessSupport» της ΑΑΔΕ, σε συνέχεια της έκδοσης Κοινής Υπουργικής Απόφασης με την οποία ρυθμίζονται οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά και η διαδικασία χορήγησης έκπτωσης από τις οφειλές στη φορολογική διοίκηση και στους φορείς κοινωνικής ασφάλισης, των επιχειρήσεων με ανεξόφλητες απαιτήσεις προς τη ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ) έως 31.12.2015, με την προϋπόθεση ότι για τις απαιτήσεις αυτές δεν έχουν ασκηθεί ένδικα μέσα ή έχουν παραιτηθεί απ’ αυτά.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα