Walt Disney: Βάζει «εμπάργκο» στις διαφημίσεις του Netflix

Κορυφώνεται η κόντρα ανάμεσα στις υπηρεσίες streaming περιεχομένου, με τη Netflix να καλείται να αντιμετωπίσει πέρα από τον αυξανόμενο ανταγωνισμό και το «μπλόκο» που βάζει η Walt Disney στη διαφημιστική προβολή της.

H Disney, που ετοιμάζεται να λανσάρει τον επόμενο μήνα τη δική της υπηρεσία streaming Disney+, απαγόρευσε σύμφωνα με πηγές που επικαλείται η The Wall Street Journal την προβολή διαφημίσεων της Netflix σε όλα τα τηλεοπτικά δίκτυα που ελέγχει.

Όπως αναφέρει το σχετικό δημοσίευμα, η Disney είχε ενημερώσει εδώ και καιρό τους υπαλλήλους της να σταματήσουν να δέχονται πλέον διαφημίσεις ανταγωνιστικών υπηρεσιών streaming περιεχομένου, εν όψει της πρεμιέρας του Disney+ στις 12 Νοεμβρίου. Στη συνέχεια άλλαξε στάση και κατέληξε τελικά σε συμβιβασμό σχεδόν με όλους τους ανταγωνιστές της, πλην του Netflix και έτσι προχώρησε σε «μπλοκάρισμα» των διαφημίσεων της δημοφιλούς υπηρεσίας στα τηλεοπτικά της δίκτυα.

Το 2018 οι δαπάνες της Netflix για τηλεοπτική διαφημιστική προβολή στις ΗΠΑ ανήλθαν στο ποσό των 99,2 εκατ. δολαρίων, εκ των οποίων το 13% κατέληξε στα τηλεοπτικά δίκτυα της Disney, σύμφωνα με τα στοιχεία της iSpot.TV.

Όπως τονίζει η Wall Street Journal, η Comcast Corp. σχεδιάζει να δαπανήσει 100 εκατ. δολάρια για την προβολή σε τρίτους της streaming υπηρεσίας της Peacock, που θα ξεκινήσει τον Απρίλιο του 2020, ενώ η Warner Media της AT&T Inc. σκοπεύει να ξοδέψει 300 εκατ. δολάρια τον επόμενο χρόνο για την προώθηση της δικής της υπηρεσίας streaming HBO Max.

Πηγή: Reporter.gr

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα