Βρετανία: Έρευνα κατά αεροπορικών εταιρειών για μη αποζημίωση πελατών σε μετρητά

Η ρυθμιστική αρχή του Ηνωμένου Βασιλείου για ζητήματα ανταγωνισμού ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι αρχίζει έρευνα για το κατά πόσον η μη αποζημίωση πελατών από πλευράς αεροπορικών εταιρειών σε μετρητά αποτελεί παραβίαση των νόμιμων δικαιωμάτων των καταναλωτών, σε ό,τι αφορά πτήσεις που ματαιώθηκαν λόγω των μέτρων lockdown.

Η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA) ανέφερε ότι, παρά την πίεση την οποία δέχθηκαν οι αεροπορικές στο πλαίσιο της πανδημίας, είχαν ευθύνη να αντιμετωπίσουν τους καταναλωτές με αίσθημα δικαίου και να εκπληρώσουν τις νόμιμες υποχρεώσεις τους απέναντί τους, όπως μεταδίδει το πρακτορείο Reuters.

Στο πλαίσιο του δεύτερου lockdown της χρονιάς για την Αγγλία, τον Νοέμβριο, υπήρξαν απαγορεύσεις στη διεξαγωγή ορισμένων πτήσεων, ωστόσο εταιρείες δεν προχώρησαν σε ακύρωση πτήσεων ούτε προσέφεραν χρηματική αποζημίωση σε όσους είχαν κάνει κράτηση.

H CMA ανέφερε ότι εργάζεται με την αρμόδια αρχή για τις αερομεταφορές σχετικά με το ζήτημα.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα