Βουλγαρία: Πέντε προσφορές για την παραχώρηση του αεροδρομίου της Σόφιας

Πέντε διεθνή επενδυτικά σχήματα υπέβαλαν προσφορές στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του αεροδρομίου της Σόφιας, αναφέρεται σε ανακοίνωση του Διεθνούς Οργανισμού Χρηματοδότησης (IFC).

Οι τεχνικές και οικονομικές προσφορές θα ανοίξουν σε δημόσια τελετή στις 9 Μαΐου 2019. Όλα τα έγγραφα του έργου έχουν δημοσιευτεί στον δικτυακό τόπο του έργου, www.concession-sof.bg και είναι προσβάσιμα στο κοινό, προκειμένου να εξασφαλιστεί η διαφάνεια και η νομιμότητα της διαδικασίας.

Ο IFC (μέλος του Παγκόσμιου Ομίλου της Παγκόσμιας Τράπεζας) και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (ΕΤΑΑ) παρέχουν συμβουλές στο Υπουργείο Μεταφορών, Πληροφορικής και Επικοινωνιών της Βουλγαρίας για τον σχεδιασμό και την προσφορά της παραχώρησης του αεροδρομίου Σόφιας σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές.

“Βλέπουμε ότι η Βουλγαρία αναδεικνύεται σε ελκυστικό επενδυτικό προορισμό στην περιοχή” δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος της Παγκόσμιας Τράπεζας για τη Βουλγαρία, τη Τσεχία και τη Σλοβακία, Φαμπρίτσιο Ζαρκόνε (Fabrizio Zarcone).

“Η ΕΤΑΑ είναι στην ευχάριστη θέση να διαπιστώσει ότι η παραχώρηση έχει προσελκύσει πέντε διεθνείς “παίκτες” με μεγάλη εμπειρία και ισχυρό ιστορικό στον κλάδο”, δήλωσε η επικεφαλής της Τράπεζας για τη Βουλγαρία, Λαρίσα Μαναστίρλι (Larisa Manastirli). “Στόχος είναι να επιλέξουμε έναν σταθερό, διεθνή αερομεταφορέα με την ικανότητα να αναπτύξει το αεροδρόμιο για να ανταποκριθεί καλύτερα στις ανάγκες των ταξιδιωτών και της οικονομίας της Βουλγαρίας, γεγονός που θα είναι καλό και ένα μήνυμα προς τους άλλους επενδυτές που κοιτάζουν να έρθουν στη Βουλγαρία” συμπλήρωσε.

“Η συνεργασία μας με τους εταίρους μας δημιουργήθηκε για να συμβάλει στην ενίσχυση των Συμπράξεων Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) σε ανταγωνιστικό περιβάλλον”, δήλωσε ο Μάθιου Τζόρνταν Τανκ (Matthew Jordan Tank), διευθυντής για την Πολιτική της Αειφόρου Υποδομής και την Προετοιμασία Έργων στην EΤΑΑ στο Λονδίνο.

Στο πλαίσιο της παραχώρησης του αεροδρομίου της Σόφιας, όλες οι υποδομές και τα περιουσιακά στοιχεία παραμένουν δημόσια. Ο ιδιώτης εταίρος θα αποκτήσει τα δικαιώματα λειτουργίας του αερολιμένος, για τη διάρκεια της σύμβασης.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα