Για το θέμα των θερινών εκπτώσεων μίλησε στην ΕΡΤ και τη Νίνα Κασιμάτη ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά, Βασίλης Κορκίδης, αναφέροντας μεταξύ άλλων ότι υπήρχαν άλλες προσδοκίες όταν ξεκίνησαν επισημαίνοντας παράλληλα ότι «διατηρούμε τις ελπίδες μας καθώς μην ξεχνάμε ότι οι θερινές εκπτώσεις έχουν μακρά διάρκεια».
Όπως είπε ο κ. Κορκίδης «βλέπαμε μια αύξηση του τζίρου από την αρχή του χρόνου, από τον Ιανουάριο. Τα 3,4 δισ. του μηνιαίου τζίρου είχαν γίνει 3,55 τον Ιούνιο, οπότε θεωρήσαμε ότι και τον Ιούλιο αυτή η αύξηση θα συνεχιστεί. Βέβαια κανένας δεν μπορούσε να γνωρίζει ότι θα ήταν ο θερμότερος Ιούλιος στην υφήλιο για πάρα πολλά χρόνια και ότι ο καύσωνας θα εμπόδιζε τους καταναλωτές να επισκεφτούν τα καταστήματα[…] Διατηρούμε τις ελπίδες μας γιατί μην ξεχνάμε ότι οι θερινές εκπτώσεις έχουν μακρά διάρκεια. Ξεκινάνε μετά την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου και τελειώνουν τέλος Αυγούστου και θα συνυπολογίσουμε και ένα δεκαήμερο τον Σεπτέμβρη όπου πάντα υπάρχουν προσφορές μετά τις εκπτώσεις[…] Πιστεύουμε ότι θα πετύχουμε τον στόχο δηλαδή των 7 δισεκατομμυρίων ευρώ τζίρου το δίμηνο Ιουλίου – Αυγούστου, παρά τις δυσκολίες. Γιατί εκτός από την πληθωριστική αύξηση έχουμε μία αύξηση της τουριστικής κίνησης στους τουριστικούς προορισμούς, στο κέντρο της Αθήνας. Αν βλέπαμε και τα στοιχεία πριν τις φωτιές θα βλέπαμε ότι το Νότιο Αιγαίο είχε τη μεγαλύτερη αύξηση σε τζίρο στη λιανική κατά 15% και μετά ήταν η Περιφέρεια Αττικής με 13%».
Κληθείς να σχολιάσει τις επιπτώσεις από τις πυρκαγιές είπε «σίγουρα τη Ρόδο την έχει επηρεάσει, δεν το συζητάμε αλλά μακάρι να μην είναι στο μέγεθος που φανταζόμαστε. Από εκεί και πέρα η τουριστική κατανάλωση, η εισαγόμενη κατανάλωση θα την πω εγώ, έχει μπει σε αυτή την εξίσωση του τζίρου των θερινών εκπτώσεων και μακάρι να συνεχιστεί και τον Αύγουστο».
Σε άλλο σημείο ο Βασίλης Κορκίδης ανέφερε «Η Αθήνα έχει καταφέρει να γίνει ένα city break και τον χειμώνα και ένας προορισμός το καλοκαίρι. Έχει μπει προφανώς στα πακέτα των tour operator και μία με δύο μέρες ο κάθε τουρίστας πριν πάει σε κάποιο νησί μένει στην Αθήνα και αυτό είναι πάρα πολύ θετικό. Το ίδιο προσπαθούμε να κάνουμε και στον Πειραιά γιατί έχουμε ένα εκατομμύριο επιβάτες κρουαζιέρας που θα μπορούσαμε κι εμείς να καταφέρουμε και να πείσουμε να περπατάνε, να αγοράζουν, να μένουν γενικότερα και στον Πειραιά και σε άλλες περιοχές της Αττικής».
Σχετικά Νέα
-
e-Καταναλωτής: Αναβαθμίστηκε και προσφέρει σύγκριση τιμών σε 3.500 προϊόντα
Διαθέσιμη πλέον σε όλους τους καταναλωτές, χρήστες του Διαδικτύου είναι η αναβαθμισμένη πλατφόρμα e-Καταναλωτής. Ένα εξαιρετικά χρήσιμο.
-
«Εξοικονομώ 2024»: Μεγάλη αλλαγή στο πρόγραμμα που έρχεται
Μία σοβαρή αλλαγή εξετάζεται στο νέο «Εξοικονομώ» που θα «τρέξει» προσεχώς. Σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο.
-
Εργαζόμενοι την Κυριακή του Πάσχα – Τι ισχύει για τις αμοιβές τους
Αρκετές είναι οι κατηγορίες και οι κλάδοι εργαζομένων που εργάζονται την Κυριακή του Πάσχα..
-
ΡΑΑΕΥ: Τρία εργαλεία σύγκρισης τιμών ενέργειας στην διάθεση των καταναλωτών
Τρία εργαλεία σύγκρισης τιμών ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου έχει θέσει στη διάθεση των.