

Η αγγλό-ολλανδική Unilever ανακοίνωσε ότι στο τρίτο τρίμηνο οι υποκείμενες πωλήσεις αυξήθηκαν 2,9%, επωφελούμενες από τους υψηλότερους όγκους και τιμές.
Η εταιρεία, στα brands της οποίας περιλαμβάνονται το Dove και το Magnum παγωτό, ανακοίνωσε ότι ο τζίρος διαμορφώθηκε στα 13,3 δισ. ευρώ στο γ΄ τρίμηνο, σε σχέση με τα 12,5 εκατ. δισ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Ο τζίρος για τις μονάδες ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας καθώς και φροντίδας σπιτιού, αυξήθηκε κατά 7% και 7,7% αντιστοίχως, ενώ η μονάδα τροφίμων και αναψυκτικών είδε αύξηση του τζίρου κατά 3,5%.
Το δ.σ. έχει ανακοινώσει τριμηνιαίο μέρισμα 35,76 πενών.
“Για τη χρήση, συνεχίζουμε να αναμένουμε αύξηση των υποκείμενων πωλήσεων κατά το κατώτερο μισό του εύρους 3%-5%, σε μια βελτίωση του λειτουργικού περιθωρίου που μας διατηρεί σε σωστή τροχιά για την επίτευξη των στόχων του 2020 και άλλο ένα έτος ισχυρών ταμειακών ροών”, τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος Alan Jope.
Σχετικά Νέα
Ήπια πτώση για το πετρέλαιο μετά την απροσδόκητη αύξηση των αποθεμάτων αργού στις ΗΠΑ
Νέα υποχώρηση κατέγραψαν οι τιμές του πετρελαίου την Τετάρτη, μετά τα κυβερνητικά στοιχεία που.
Σε χαμηλό 5 εβδομάδων ο χρυσός – “Βουτιά” άνω του 2%
“Βουτιά” άνω του 2% κατέγραψε ο χρυσός, την Τετάρτη, σημειώνοντας χαμηλό σχεδόν 5 εβδομάδων,.
Έχασε το θετικό πρόσημο ο Stoxx 600 μετά το 4ήμερο ανοδικό σερί – Άλμα 17% για την Burberry
Σε μεικτό έδαφος έκλεισαν οι ευρωαγορές την Τετάρτη, με τον πανευρωπαϊκό δείκτη να χάνει.
Wall Street: Μεικτά πρόσημα με μικρές μεταβολές
Με μεικτά πρόσημα κινούνται την Τετάρτη οι βασικοί δείκτες στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.