Η αγγλό-ολλανδική Unilever ανακοίνωσε ότι στο τρίτο τρίμηνο οι υποκείμενες πωλήσεις αυξήθηκαν 2,9%, επωφελούμενες από τους υψηλότερους όγκους και τιμές.
Η εταιρεία, στα brands της οποίας περιλαμβάνονται το Dove και το Magnum παγωτό, ανακοίνωσε ότι ο τζίρος διαμορφώθηκε στα 13,3 δισ. ευρώ στο γ΄ τρίμηνο, σε σχέση με τα 12,5 εκατ. δισ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Ο τζίρος για τις μονάδες ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας καθώς και φροντίδας σπιτιού, αυξήθηκε κατά 7% και 7,7% αντιστοίχως, ενώ η μονάδα τροφίμων και αναψυκτικών είδε αύξηση του τζίρου κατά 3,5%.
Το δ.σ. έχει ανακοινώσει τριμηνιαίο μέρισμα 35,76 πενών.
“Για τη χρήση, συνεχίζουμε να αναμένουμε αύξηση των υποκείμενων πωλήσεων κατά το κατώτερο μισό του εύρους 3%-5%, σε μια βελτίωση του λειτουργικού περιθωρίου που μας διατηρεί σε σωστή τροχιά για την επίτευξη των στόχων του 2020 και άλλο ένα έτος ισχυρών ταμειακών ροών”, τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος Alan Jope.
Σχετικά Νέα
-
Σε υψηλό σχεδόν ενός μήνα ο χρυσός μετά την επιβράδυνση του πληθωρισμού στις ΗΠΑ
Η ελαφρά αποκλιμάκωση του πληθωρισμού στις ΗΠΑ τον Απρίλιο, που ενίσχυσε τις ελπίδες ότι.
-
Κέρδη στις ευρωαγορές
Σε θετικό έδαφος ολοκληρώθηκαν οι συνεδριάσεις της Τετάρτης στα κυριότερα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια, με την.
-
Χρηματιστήριο Αθηνών: Κλείσιμο με ισχυρή άνοδο 1,49%
Σημαντικά κέρδη κατέγραψαν οι τιμές των μετοχών στη σημερινή συνεδρίαση του Χρηματιστηρίου, με την αγορά.
-
Στο IRIS μέχρι 31 Μαρτίου 2025 όλες οι επιχειρήσεις
Έως τις 31 Μαρτίου 2025 θα συνδεθούν με το IRIS όλες ανεξαιρέτως οι επιχειρήσεις,.