Uber: Κατέγραψε απώλειες 1,1 δισ. δολάρια αλλά στοχεύει σε κέρδη το 2021

Η Uber ξεπέρασε τις προσδοκίες των αναλυτών αναφορικά με τα κέρδη ανά μετοχή και τα έσοδα, αλλά δεν μπόρεσε να μετριάσει τις ανησυχίες των επενδυτών, μετά την απώλεια ενός ακόμη δισεκατομμυρίου, κάτι που “έριξε” τη μετοχή μέχρι και 7% τη Δευτέρα. Η μετοχή της Uber αντιμετωπίζει ήδη πίεση: το lockup (υποχρεωτική διακράτηση μετοχών) της εταιρείας αναμένεται να αρθεί την Τετάρτη, επιτρέποντας σε εργαζόμενους και επενδυτές να ξεκινήσουν πάλι τις κινήσεις τους.

Τα έσοδα της Uber αυξήθηκαν 30% σε ετήσια βάση στα 3,81 δισ. δολάρια για το τρίτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις αναλυτών που έκαναν λόγο για έσοδα ύψους 3,69 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με την Refinitiv. Η ζημίες 0,61 δολαρίων ανά μετοχή ήταν επίσης καλύτερη από τα 0,81 δολάρια που ήταν οι προσδοκίες των αναλυτών.

Η Uber συνεχίζει να χάνει πάνω από ένα δισεκατομμύριο το τρίμηνο, ήτοι 1,1 δισ. δολάρια ζημίες, από 986 εκατ. δολάρια το ίδιο τρίμηνο πριν από ένα χρόνο.

Η εύρεση μιας πορείας προς την κερδοφορία γίνεται βασικός στόχος για την εταιρεία. Η Lyft επέσπευσε το χρονοδιάγραμμά της για κερδοφορία κατά ένα έτος, στο 2021, ωθώντας τη μετοχή της σε άνοδο 11% την περασμένη εβδομάδα. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με δημοσιογράφους και επενδυτές, ο CEO της Uber, Dara Khosrowshahi, δήλωσε ότι πιστεύει επίσης πως η Uber θα επιτύχει κερδοφορία σε βάση EBITDA για ολόκληρο το έτος 2021.

Η εταιρεία αναμένει να χάσει λιγότερα χρήματα το 2019, αυξάνοντας το guidance της κατά 250 εκατ. δολάρια, σε απώλειες από 2,8 δισ. δολάρια σε 2,9 δισ. δολάρια για το έτος. Η Uber προσπαθεί να περιορίσει τις ζημίες της και έχει απολύσει πάνω από 1.000 υπαλλήλους, ή 2% του εργατικού της δυναμικού, από τον Ιούλιο.

Ένας τομέας που θα πρέπει να συνεχίσει να ξοδεύει χρήματα είναι, ωστόσο, η Uber Eats, των οποίων τα έσοδα αυξήθηκαν 64% σε ετήσια βάση στα 645 εκατ. δολάρια. Η επιχείρηση παράδοσης τροφίμων αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό από εταιρείες όπως DoorDash, Grubhub και Postmates. Η μετοχή της Grubhub “έπεσε” 40% την περασμένη εβδομάδα, όταν ανακοίνωσε χαμηλότερο guidance και είπε ότι έπρεπε να αλλάξει το επιχειρηματικό της μοντέλο. Ο Khosrowshahi, δήλωσε ότι η Uber Eats θα επικεντρώνεται στην επένδυση σε αγορές όπου μπορεί να είναι ένας από τους δύο κορυφαίους παίκτες και επεσήμανε την απόσυρση της Uber Eats από τη Νότια Κορέα, ως παράδειγμα για το ότι η Uber κάνει πίσω όταν χρειάζεται.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα