Τζίρος 8 εκατ. από το «Εξυπνο Καλάθι» της Skroutz

Πωλήσεις αξίας 8 εκατομμυρίων ευρώ έχουν γίνει τα τελευταία δύο χρόνια μέσω του λεγόμενου «Εξυπνου Καλαθιού», της υπηρεσίας που ξεκίνησε να παρέχει η Skroutz το 2017, η οποία δίνει τη δυνατότητα να συνδυαστούν σε μία αποστολή παραγγελίες από διαφορετικά συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Σύμφωνα με στοιχεία της Skroutz, στα δύο αυτά χρόνια έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 256.000 παραγγελίες με το «Εξυπνο Καλάθι» και περίπου το 70% προέρχεται από επαναλαμβανόμενες παραγγελίες (recurring customers), γεγονός που δείχνει τον υψηλό βαθμό ικανοποίησης των πελατών.

Η μέση αξία του καλαθιού αγοράς (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ) κυμαίνεται στα 45 ευρώ και περιλαμβάνει κατά μέσον όρο πέντε προϊόντα.

Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων είναι οι κρέμες προσώπου, τα αρώματα, τα συμπληρώματα διατροφής, οι βιταμίνες, τα παιχνίδια LEGO, τα αντηλιακά, οι βρεφικές τροφές και τα προϊόντα καθαρισμού προσώπου.  Από το σύνολο των χρηστών που προσθέτουν προϊόντα στο «Εξυπνο Καλάθι» (Add to Cart) περίπου το 9,5% ολοκληρώνει την αγορά (Conversion Rate), ποσοστό ιδιαίτερα υψηλό, δεδομένου ότι η πληρωμή για τις αγορές μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας γίνεται αποκλειστικά με τη χρήση κάρτας (πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης). Το 55,5% των παραγγελιών που έχει διαχειριστεί η Skroutz  προέρχεται από την Αθήνα, το 31,9% αποστέλλεται στην ηπειρωτική Ελλάδα και 12,6% σε νησιά και δυσπρόσιτες περιοχές.

Σε μηνιαία βάση οι καταναλωτές που αξιοποιούν την υπηρεσία «Εξυπνο Καλάθι» για να κάνουν τις αγορές τους ηλεκτρονικά ανέρχονται σε 10.000. Στην υπηρεσία συμμετέχουν μέχρι στιγμής περί τα 340 ηλεκτρονικά καταστήματα.

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα