

Σχεδόν 2 εκατομμύρια οχήματα μετακινήθηκαν την περίοδο του Πάσχα από τα δύο μεγάλα αστικά κέντρα Αττική και Θεσσαλονίκη προς το οδικό δίκτυο της περιφέρειας.
Ωστόσο σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Τροχαίας η μεγάλη έξοδος δεν ήταν αναίμακτη αφού 25 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία δυστυχήματα σε όλη την επικράτεια.
Μαζική έξοδος
Συγκεκριμένα φέτος, το Πάσχα (11-27 Απριλίου 2025), περισσότερα από 1.900.000 οχήματα κινήθηκαν στο εθνικό οδικό δίκτυο, προερχόμενα από τα μεγάλα αστικά κέντρα της Αττικής και της Θεσσαλονίκης.
Την περίοδο αυτή, σημειώθηκαν 24 θανατηφόρα τροχαία (έναντι 29 το 2024) καταγράφοντας μείωση 17,2%, ενώ τα σοβαρά ανήλθαν σε 25 (έναντι 20 το 2024) και τα ελαφρά σε 453 (έναντι -424- το 2024) σημειώνοντας αύξηση κατά -25%- και -6,8%-, αντίστοιχα.
Παράλληλα, οι νεκροί μειώθηκαν κατά -6,7% (25 έναντι 30 το 2024), ενώ αυξήθηκαν οι σοβαρά και ελαφρά τραυματίες κατά 9 (34 έναντι 25 το 2024) και 50 (-600- έναντι -550- το 2024), αντίστοιχα.
Έλεγχοι
Κατά την ίδια περίοδο οι υπηρεσίες Τροχαίας της Ελληνικής Αστυνομίας, μετά από χαρτογράφηση των σημείων, όπου παρατηρούνταν έντονα παραβατικές και επικίνδυνες συμπεριφορές, προχώρησαν σε στοχευμένους ελέγχους 270.359 οχημάτων (-21.134- περισσότερα συγκριτικά με το 2024) βεβαιώνοντας –77.568– παραβάσεις (έναντι -72.284-), μεταξύ των οποίων:
- -18.762- για υπερβολική ταχύτητα,
- -3.130- για μη χρήση προστατευτικού κράνους,
- -2.257- για μη χρήση ζώνης ασφαλείας,
- -1.577- για οδήγηση υπό την επήρεια μέθης,
- -1.490- για στέρηση άδειας ικανότητας οδήγησης και
- -625- για χρήση κινητού τηλεφώνου.
Στην Αττική
Σύμφωνα με την Τροχαία ιδιαίτερα θετική, κατά τη φετινή περίοδο, παρουσιάζεται η εικόνα στην Αττική, όπου τα θανατηφόρα τροχαία μειώθηκαν κατά 60% (4 έναντι 10 το 2024), ενώ οριακά μειωμένα ήταν τα σοβαρά από 7 το 2024 σε 6 το 2025 (μείωση 14,3%) και με σταθερή τάση τα ελαφρά (-231- έναντι -220- το 2024).
Παράλληλα, αυξημένη ήταν η βεβαίωση παραβάσεων στην Αττική, όπου η υπερβολική ταχύτητα παραμένει συχνό και αυξανόμενο αδίκημα, δεδομένου ότι οι παραβάσεις που βεβαιώθηκαν φέτος διπλασιάστηκαν (-2.130- έναντι -1.108-). Αλλά και στην πλειονότητα των υπόλοιπων επικίνδυνων παραβάσεων, παρουσιάζεται η ίδια εικόνα, όπου βεβαιώθηκαν:
- -559- για μέθη (έναντι -546- το 2024),
- -891- για κράνος (έναντι -884- το 2024),
- -455- για ζώνη (έναντι -375- το 2024),
- -146- για ερυθρό σηματοδότη (έναντι -99- το 2024).
Σχετικά Νέα
ΚΕΠΑ: Έρχεται νέα δομή για την εξυπηρέτηση των πολιτών- Όλες οι λεπτομέρειες
Τη Δευτέρα 28 Απριλίου 2025 θα τεθεί σε λειτουργία η νέα δομή διενέργειας Υγειονομικών.
Εκτέλεση Μοσχούρη: Η δολοφονία Ζαμπούνη και οι ομοιότητες που δείχνουν τη «Φωνή»
Τι ερευνούν οι Αρχές σχετικά με την εκτέλεση του άνδρα στο Χαλάνδρι. Το πιθανό λάθος των εκτελεστών του Χαλανδρίου.
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις ενόψει της Πρωτομαγιάς – Τι θα γίνει με τα φορτηγά
Στο πλαίσιο της μείωσης των κυκλοφοριακών προβλημάτων, της βελτίωσης της οδικής κυκλοφορίας και της.
Πάτρα: Ελεύθερος ο οδηγός του φορτηγού που παρέσυρε τη 47χρονη ναυτικό
Ελεύθερος χωρίς περιοριστικούς όρους αφέθηκε ο οδηγός του τράκτορα που παρέσυρε θανάσιμα την 47χρονη.