Το πρώτο διαφημιστικό σποτ για τις εθνικές εκλογές με το σλόγκαν “Ενωμένοι μπορούμε” ανέβασε στο youtube η Νέα Δημοκρατία, η οποία σχεδιάζει σε αυτή την προεκλογική περίοδο μία εκστρατεία “αμερικανικού τύπου” χωρίς ανοιχτές συγκεντρώσεις, αλλά με θεματικές εκδηλώσεις διαλόγου με πολίτες και με έμφαση στα social media.
Στόχος είναι βεβαίως να φτάσει το μήνυμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης σε νεότερες ηλικίες και σε ομάδες του πληθυσμού λιγότερο κομματικοποιημένες ή πολιτικοποιημένες έως και απολιτίκ, ενώ προφανώς αποφεύγεται η κομματική πόλωση στον άξονα αριστερά- δεξιά, που θα μπορούσε να οδηγήσει σε επανασυσπείρωση του ΣΥΡΙΖΑ και ταυτόχρονα έμφαση δίνεται στο θετικό μήνυμα και σε συγκεκριμένα στοιχεία του γαλάζιου προγράμματος.
Σχετικά Νέα
-
ΑΔΑΕ: Αποφάσισε τα βήματα για την πλήρη συμμόρφωση με την απόφαση του ΣτΕ για την παρακολούθηση Ανδρουλάκη
Τα βήματα που θα ακολουθηθούν για την πλήρη συμμόρφωση με την απόφαση του ΣτΕ.
-
Β. Κικίλιας για ΑΙΓΙΣ: Μέσα σε 9 μήνες προκηρύξαμε διαγωνισμούς ύψους 1,5 δισ. ευρώ
Διαγωνισμοί ύψους 1,5 δισεκατομμυρίων ευρώ έχουν προκηρυχθεί μέσα σε εννιά μήνες στο πλαίσιο υλοποίησης.
-
Κ. Μητσοτάκης για την ημέρα μνήμης της Γενοκτονίας των Αρμενίων: Είμαστε απέναντι σε κάθε πράξη που υποκινεί βία
«Ημέρα μνήμης σήμερα, 109 χρόνια από την έναρξη της Γενοκτονίας των Αρμενίων. Αποτίουμε φόρο τιμής.
-
Οι 42 υποψήφιοι ευρωβουλευτές της Νέας Αριστεράς
Τους 42 υποψήφιους και υποψήφιες ευρωβουλευτές/τριες της Νέας Αριστεράς ανακοίνωσε ο πρόεδρος της ΚΟ.