

Το πρώτο διαφημιστικό σποτ για τις εθνικές εκλογές με το σλόγκαν “Ενωμένοι μπορούμε” ανέβασε στο youtube η Νέα Δημοκρατία, η οποία σχεδιάζει σε αυτή την προεκλογική περίοδο μία εκστρατεία “αμερικανικού τύπου” χωρίς ανοιχτές συγκεντρώσεις, αλλά με θεματικές εκδηλώσεις διαλόγου με πολίτες και με έμφαση στα social media.
Στόχος είναι βεβαίως να φτάσει το μήνυμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης σε νεότερες ηλικίες και σε ομάδες του πληθυσμού λιγότερο κομματικοποιημένες ή πολιτικοποιημένες έως και απολιτίκ, ενώ προφανώς αποφεύγεται η κομματική πόλωση στον άξονα αριστερά- δεξιά, που θα μπορούσε να οδηγήσει σε επανασυσπείρωση του ΣΥΡΙΖΑ και ταυτόχρονα έμφαση δίνεται στο θετικό μήνυμα και σε συγκεκριμένα στοιχεία του γαλάζιου προγράμματος.
Σχετικά Νέα
Α. Χαρίτσης: Να υπάρξει συνεννόηση μεταξύ των κομμάτων της προοδευτικής και δημοκρατικής αντιπολίτευσης
«Επιμένω στην ανάγκη συνεννόησης μεταξύ των κομμάτων της προοδευτικής και δημοκρατικής αντιπολίτευσης», υπογράμμισε ο.
Live από τη Ρώμη οι δηλώσεις των πρωθυπουργών Ελλάδας και Ιταλίας
Σε απευθείας σύνδεση του ertnews.gr με τη Ρώμη οι δηλώσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη και.
Live: Οι δηλώσεις Μητσοτάκη – Μελόνι μετά την συνάντησή τους στη Ρώμη
Δηλώσεις κάνουν αυτή την ώρα σε κοινή συνέντευξη Τύπου ο Έλληνας πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Α.Τζιτζικώστας: Κοινό μας όραμα η Κ. Μακεδονία του 2030 – Στοίχημα το να αξιοποιήσουμε όλους τους πόρους
Το στοίχημα για την ανάπτυξη της Κεντρικής Μακεδονίας περιέγραψε ο Eυρωπαίος Επίτροπος Βιώσιμων Μεταφορών.