Η νέα πασχαλινή καμπάνια της Lidl Ελλάς γεμίζει όλα τα σπίτια θαλπωρή, ζεστασιά και χαμόγελα!
H Lidl Ελλάς γνωρίζει ότι η συναισθηματική σύνδεση με τους καταναλωτές είναι σημαντική για αυτό και επιθυμεί με κάθε της καμπάνια να έρχεται ακόμη πιο κοντά και να συνδέει το brand Lidl με κάτι ευχάριστο, με κάτι που γεμίζει και φέρνει θαλπωρή σε όλα τα σπίτια.
Αυτά θέλει να τονίσει η Lidl Ελλάς μέσα από τη διαφημιστική της καμπάνια, υπενθυμίζοντας ότι το Πάσχα είναι συναίσθημα. Η Lidl Ελλάς είναι έτοιμη να «στρώσει» το πασχαλινό τραπέζι, ώστε κάθε σπίτι να μπορεί να πλημμυρίσει με τις μυρωδιές, τις γεύσεις και τις υφές, που συνθέτουν το συναίσθημα αυτής της γιορτής.
Με την υποστήριξη της διαφημιστικής εταιρείας Gnomi Integrated Communications, της εταιρίας παραγωγής Cube productions και τον Χρήστο Κανάκη στη σκηνοθεσία, δημιουργήθηκαν εικόνες γεμάτες συναίσθημα για το φετινό Πάσχα.
Σχετικά Νέα
-
Ολυμπιακή Ζυθοποιία: ESG απολογισμός για το 2023
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσίευσε τον ESG Απολογισμό για το 2023, ο οποίος περιλαμβάνει τη.
-
ΔΕΠΑ Εμπορίας: Πίσω από όσα πάνε την ενέργεια μπροστά
Συνδυάζοντας μακροχρόνια συμβόλαια προμήθειας, αλλά και την παροχή φορτίων LNG στην αγορά spot βάσει.
-
Η Lidl Ελλάς προσφέρει 160.000€ στη UNICEF για την καθολική ενίσχυση του συστήματος παιδικής προστασίας στην Ελλάδα
Και το φετινό Πάσχα, η Lidl Ελλάς ένωσε τις δυνάμεις της με το Γραφείο.
-
Lidl Ελλάς: Περισσότερα από 2.000 γεύματα αγάπης σε ευάλωτους συνανθρώπους μας
Με στόχο την ενίσχυση του κοινωνικού ιστού με συνέργειες που αποσκοπούν στο κοινό καλό,.