Η νέα πασχαλινή καμπάνια της Lidl Ελλάς γεμίζει όλα τα σπίτια θαλπωρή, ζεστασιά και χαμόγελα!
H Lidl Ελλάς γνωρίζει ότι η συναισθηματική σύνδεση με τους καταναλωτές είναι σημαντική για αυτό και επιθυμεί με κάθε της καμπάνια να έρχεται ακόμη πιο κοντά και να συνδέει το brand Lidl με κάτι ευχάριστο, με κάτι που γεμίζει και φέρνει θαλπωρή σε όλα τα σπίτια.
Αυτά θέλει να τονίσει η Lidl Ελλάς μέσα από τη διαφημιστική της καμπάνια, υπενθυμίζοντας ότι το Πάσχα είναι συναίσθημα. Η Lidl Ελλάς είναι έτοιμη να «στρώσει» το πασχαλινό τραπέζι, ώστε κάθε σπίτι να μπορεί να πλημμυρίσει με τις μυρωδιές, τις γεύσεις και τις υφές, που συνθέτουν το συναίσθημα αυτής της γιορτής.
Με την υποστήριξη της διαφημιστικής εταιρείας Gnomi Integrated Communications, της εταιρίας παραγωγής Cube productions και τον Χρήστο Κανάκη στη σκηνοθεσία, δημιουργήθηκαν εικόνες γεμάτες συναίσθημα για το φετινό Πάσχα.
Σχετικά Νέα
-
Αττική Οδός: προσφορά 6 τόνων τροφίμων σε τέσσερα κοινωφελή Ιδρύματα που φροντίζουν παιδιά
Η άμεση κάλυψη κοινωνικών αναγκών δεν είναι κάτι νέο για την Αττική Οδό. Μετά.
-
Ηλεκτρική Διασύνδεση Ελλάδας-Αιγύπτου: Ξεκινούν οι διαγωνισμοί για την επιλογή των μελετητών
Η εταιρεία ELICA MEDITERRANEAN ELECTRICAL INTERCONNECTION S.M. S.A., μέλος του Ομίλου Κοπελούζου, που αναπτύσσει.
-
Στο κορυφαίο 1% των εταιρειών παγκοσμίως η ΔΕΛΤΑ σε θέματα βιώσιμης ανάπτυξης
ΗΔΕΛΤΑ, έχοντας εντάξει τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης στον πυρήνα του επιχειρηματικού της μοντέλου,.
-
ΔΕΗ blue: Με ανανεωμένη κοινή εφαρμογή ηλεκτροκίνησης «PPC blue» σε Ελλάδα και Ρουμανία
Σηματοδοτώντας τη νέα εποχή της Ηλεκτροκίνησης του Ομίλου ΔΕΗ, η ΔΕΗ blue ανανεώνει και αναβαθμίζει την εφαρμογή.