

Το Instagram εισήγαγε ένα νέο εργαλείο, το οποίο θα επιτρέπει στις αναρτήσεις των influencers να μετατρέπονται σε διαφημίσεις.
Με τον τρόπο αυτό θα φτάνουν σε μεγαλύτερο κοινό, καθώς μέχρι πρόσφατα οι εταιρείες που πλήρωναν τους influencers για να αναρτούν βίντεο ή εικόνες στο λογαριασμό τους στο Instagram είχαν πρόσβαση μόνο στους followers τους.
Τώρα, τα ποστ που θα «ανεβαίνουν» από όσους χρησιμοποιούν το εργαλείο «paid partnership», σύμφωνα με το businessnews.gr, θα μπορούν μέσω μιας συγκεκριμένης λειτουργίας να εμφανίζονται στα feeds και στα stories ενός πολύ μεγαλύτερου αριθμού χρηστών της πλατφόρμας, ακόμα και αν δεν ακολουθούν των συγκεκριμένο λογαριασμό.
Όπως επισημαίνει το Instagram, οι «branded content ads» ήταν μια από τις βασικές επιθυμίες που είχαν οι διαφημιζόμενοί του. Στο νέο αυτό εργαλείο θα έχουν πρόσβαση από σήμερα το 50% των επιχειρήσεων και θα καλύψει το 100% από τις 17 Ιουνίου.
Παρά το γεγονός ότι το Instagram υποστηρίζει πως το 68% των χρηστών του στη Μεγάλη Βρετανία ανοίγουν την εφαρμογή για να παρακολουθούν τους influencers, μια έρευνα της UM υπογραμμίζει ότι μόλις το 4% των 56.000 ατόμων που συμμετείχαν σ’ αυτήν εμπιστεύονται τις πληροφορίες που αναρτούν οι influencers.
Σχετικά Νέα
Στο «κόκκινο» η Wall Street: Σημαντικές απώλειες με φόντο την επίθεση Τραμπ στον Πάουελ
Υποχωρούν εκ νέου τη Δευτέρα όλοι οι βασικοί δείκτες στη Wall Street, καθώς οι.
Απώλειες άνω του 2% για το πετρέλαιο, εν μέσω μηνυμάτων για πρόοδο στις συνομιλίες ΗΠΑ – Ιράν
“Βουτιά” άνω του 2% γνώρισε το πετρέλαιο, εν μέσω ενδείξεων προόδου στις συνομιλίες μεταξύ.
Σε νέα ιστορικά υψηλά “εκτοξεύθηκε” ο χρυσός, πάνω από τα 3.400 δολάρια
Πάνω από τα 3.400 δολάρια “σκαρφάλωσε” ο χρυσός, φθάνοντας σε νέα ιστορικά υψηλά, καθώς.
Στάση αναμονής για τον κλάδο της επιτραπέζιας ελιάς και του ελαιολάδου με φόντο τους δασμούς Τραμπ
Στάση αναμονής τηρούν οι κλάδοι της επιτραπέζιας ελιάς και του τυποποιημένου ελαιόλαδου μετά και.