

Περισσότεροι από 1.300 επιβάτες δικαιούνται αποζημίωση για καθυστέρηση ή ακύρωση πτήσης τις ημέρες των εκλογών στην Ελλάδα, σύμφωνα με την AirHelp.
Tα στοιχεία αφορούν πτήσεις εσωτερικού που αναχώρησαν από Παρασκευή μέχρι Δευτέρα την περίοδο των Ευρωεκλογών, των Αυτοδιοικητικών και των Εθνικών εκλογών που πραγματοποιήθηκαν στη χώρα στις 26 Μαΐου, στις 2 Ιουνίου και στις 7 Ιουλίου 2019 αντίστοιχα.
Πιο συγκεκριμένα, στις Ευρωεκλογές και στον πρώτο γύρο των Αυτοδιοικητικών εκλογών πραγματοποιήθηκαν περίπου 1.000 πτήσεις εσωτερικού από τις οποίες περίπου το 20% δεν αναχώρησε στην ώρα του ή ακυρώθηκε.
Αντίστοιχα, από τις 31 Μαΐου έως τις 3 Ιουνίου 2019, το διάστημα δηλαδή που οι Έλληνες μετακινήθηκαν και για τον δεύτερο γύρο των Αυτοδιοικητικών εκλογών, αναχώρησαν περίπου 1.200 πτήσεις προς αεροδρόμια της χώρας.
Σχεδόν 670 επιβάτες αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα με την πτήση τους, γεγονός που τους δίνει τη δυνατότητα να διεκδικήσουν αποζημίωση, καθώς σχεδόν 4 στις 10 πτήσεις δεν πραγματοποιήθηκαν βάσει προγράμματος.
Επίσης, για την Κυριακή των εκλογών, η AirHelp σημείωσε τις επιδόσεις των μεγαλύτερων αεροδρομίων της χώρας, σε σχέση με τις πτήσεις και το αν πραγματοποιήθηκαν στην ώρα τους.
Πιο συγκεκριμένα, η on-time επίδοση των αεροδρομίων της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης, του Ηρακλείου και της Ρόδου, τη συγκεκριμένη ημέρα και σύμφωνα με την AirHelp, διαμορφώθηκε περίπου στα παρακάτω ποσοστά:
Προβλήματα με την πτήσης σας; Αυτά είναι τα δικαιώματά σας
Ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός ΕΚ 261 προβλέπει ότι οι επιβάτες μπορούν να λάβουν αποζημίωση έως και 600 ευρώ ανά άτομο, για άρνηση επιβίβασης ή για πτήσεις που καθυστέρησαν πάνω από τρεις ώρες ή ακυρώθηκαν τελευταία στιγμή. Μπορούν μάλιστα να διεκδικήσουν την αποζημίωση αυτή μέχρι και τρία χρόνια μετά την ημερομηνία της πτήσης τους.
Τέλος, σε περίπτωση που οι επιβάτες αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα με την πτήση τους, έχουν επίσης δικαίωμα στη φροντίδα, δηλαδή η αεροπορική εταιρεία είναι υποχρεωμένη να τους παρέχει, γεύματα και αναψυκτικά, πρόσβαση σε τηλεπικοινωνίες που περιλαμβάνουν δύο τηλεφωνικές κλήσεις, φαξ και email. Επιπλέον, αν οι επιβάτες θα πρέπει να διανυκτερεύσουν μέχρι να φτάσουν στον τελικό προορισμό τους, οφείλει να τους παρέχει δωμάτιο σε ξενοδοχείο και να μεριμνήσει για τη μεταφορά τους από και προς το αεροδρόμιο.
Πηγή: newmoney.gr
Σχετικά Νέα
Άρης Μουγκοπέτρος: Νόμιζα ότι ήταν καπνογόνο και το κράτησα στο χέρι μου – Η συγκινητική του ανάρτηση
Τα πράγματα θα μπορούσε να είναι χειρότερα, να μην μπορούσα να ξαναδώ τα παιδάκια.
Θανατηφόρο τροχαίο με 56χρονο στο Καστελόριζο
Θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το Μεγάλο Σάββατο,19 Απριλίου, στις 19:30 στο Καστελόριζο. ‘Ενας 56χρονος.
Μετ’ εμποδίων η επιστροφή των εκδρομέων του Πάσχα – Στη Σύρο αποβιβάστηκαν 220 άτομα λόγω λάθους στα εισιτήριά τους
Αυξημένη ήταν χθες η κίνηση στα δύο οδικά δίκτυα καθώς αρκετοί εκδρομείς επέστρεψαν από.
Πάτρα: Σύγκρουση Ι.Χ με τρένο στην Ανθείας – Η οδηγός του αυτοκινήτου μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο
Τρένο του προαστιακού σιδηροδρόμου, που εκτελούσε το δρομολόγιο από την Κάτω Αχαΐα προς την.