Τίναξε την μπάνκα στον αέρα η νεοφυής εταιρεία Lyric

Μία νεοφυής καινοτόμος εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στην ξενοδοχειακή αγορά και φέρει την επωνυμία Lyric, απευθύνθηκε σε επίδοξους επενδυτές και συγκέντρωσε προσφάτως 160 εκατομμύρια δολάρια. Μεταξύ όσων τοποθέτησαν χρήματα σε αυτή είναι και η Airbnb, η οποία ενδιαφέρεται για τις νέες τάσεις στην αγορά και προετοιμάζεται για την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο. Η Lyric ακολουθεί μια καινούργια προσέγγιση για τα προσφερόμενα καταλύματα σε επισκέπτες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους. Ενοικιάζει, λόγου χάριν, από τον ιδιοκτήτη έναν όροφο με διαμερίσματα, τα επιπλώνει και τα εξοπλίζει με κομψά και λιτά έπιπλα και συσκευές, ενώ τους προσφέρει 24ωρη υποστήριξη και πλήρεις παροχές ξενοδοχείου για παραμονή από 2 ημέρες και άνω.

Στη συνέχεια ενοικιάζει το καθένα από αυτά, όπως ένα ξενοδοχείο θα ενοικίαζε τα δωμάτιά του. Παράλληλα, τα διαμερίσματα αυτά, που έχουν όλη τη φιλοσοφία του σπιτιού και της εξοικείωσης με την εκάστοτε πόλη, έχουν και όλα τα αναγκαία προϊόντα (αγροτικά και πολιτισμικά) του τόπου, είτε είναι ο ντόπιος καφές είτε η μουσική που συνθέτουν οι ντόπιοι μουσικοί κ.λπ. Οπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της Lyric, επιδιώκει να προσφέρει σε επαγγελματίες και στελέχη άνεση χώρου και όλα τα αναγκαία κομφόρ για τη διαμονή τους, ώστε να μπορέσουν να είναι και παραγωγικότεροι.

Σκοπός

Η Lyric, με έδρα το Σαν Φρανσίσκο, διαθέτει μόλις 500 σουίτες, όπως τις ονομάζει, σε διάφορα σημεία στις ΗΠΑ και ίσως να μοιάζει μια ασήμαντη επένδυση για τον κολοσσό της Airbnb. Oπως επισημαίνει το Bloomberg, το ενδιαφέρον έγκειται στο ποια είναι η αποστολή της Lyric, δηλαδή το να ανατρέψει την αρνητική εικόνα που υπάρχει για τον κλάδο της βραχυπρόθεσμης μίσθωσης καταλυμάτων ειδικά στις πόλεις. Πέραν της Airbnb, άλλοι νέοι επενδυτές στη Lyric είναι οι εταιρείες εκμετάλλευσης ακινήτων Tishman Speyer και RXR Realty. «Για να είναι κανείς ανταγωνιστικός το 2019 στην αγορά ακινήτων, θα πρέπει να προσφέρει ευελιξία στην πελατεία του, όπως ακριβώς συμβαίνει σε κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα», παρατηρεί ο Ρομπ Σπέιερ, διευθύνων σύμβουλος της Tishman Speyer.

Κατά μέσον όρο η διανυκτέρευση στις σουίτες της Lyric κοστίζει 220 δολάρια. Οι πελάτες μπορούν να ενοικιάσουν τα διαμερίσματα είτε μέσω της εταιρικής ιστοσελίδας είτε μέσω Αirbnb και να τα χρησιμοποιήσουν από 2 έως 304 νύχτες (το 304 είναι το σημερινό ρεκόρ της Lyric). «Γνωρίζουμε πως οι επιχειρηματίες του κλάδου των ξενοδοχείων, που έχουν παρόμοια νοοτροπία με την ομάδα της Lyric, έχουν την ικανότητα να προσφέρουν εκπληκτικές εμπειρίες στους επισκέπτες και να τους κάνουν να αισθανθούν πως βρίσκονται στη δική τους πόλη, οπουδήποτε κι αν είναι στον κόσμο», παρατηρεί ο πρόεδρος της Airbnb, αρμόδιος για ενοικιάσεις κατοικιών, Γκρεγκ Γκρίλι. Mέσα στον σχεδιασμό της Lyric είναι να χρησιμοποιήσει τα νεοαποκτηθέντα επενδυτικά της κεφάλαια για να αναπτύξει περαιτέρω τις δραστηριότητές της. Προσδοκά μέσα στους επόμενους δώδεκα μήνες να αποκτήσει συνολικά 2.500 σουίτες, ενώ για όσους έχουν ακίνητα συνιστά αξιόλογη ευκαιρία.

Η Lyric, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα του Forbes, μπορεί να απορροφήσει ακίνητα γρήγορα και να μισθώσει πλήρως μία ολόκληρη πολυκατοικία. Tέλος, ο διευθύνων σύμβουλός της Αντριου Κίτσελ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο οι σουίτες της Lyric να διατίθενται και για μακράς διαρκείας ενοικίαση.

Σχετικά Νέα