Την ενσωμάτωση του ελληνικού κοσμήματος στις τουριστικές καμπάνιες της χώρας ζητούν οι αργυροχρυσοχόοι

Την ενσωμάτωση του ελληνικού κοσμήματος στις διαφημιστικές εκστρατείες προβολής της χώρας μας ζητούν οι αργυροχρυσοχόοι.

Για τα προβλήματα του κλάδου της αργυροχρυσοχοΐας και κυρίως για την αναγκαιότητα της κατάργησης του φόρου πολυτελείας ενημέρωσαν τον γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, Σταύρο Καλαφάτη, ο πρόεδρος, Πέτρος Καλπακίδης και κλιμάκιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Βιοτεχνών Αργυροχρυσοχόων Κοσμηματοπωλών Ωρολογοπωλών (ΠΟΒΑΚΩ), αποτελούμενο από τον γενικό γραμματέα Τριαντάφυλλο Παπαθανασίου και το μέλος του Δ.Σ. Νικόλαο Τσαουσίδη.

«Αγκάθι για την αργυροχρυσοχοΐα αποτελεί ο φόρος πολυτελείας»

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανάρτηση στην ηλεκτρονική σελίδα του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας, ο κ. Καλπακίδης δήλωσε: «Ο κλάδος μας πλήττεται λόγω της υπερφορολόγησης. Αγκάθι για την αργυροχρυσοχοΐα αποτελεί ο φόρος πολυτελείας, ο οποίος, μάλιστα, δεν έχει αποδώσει τα αναμενόμενα δημόσια έσοδα. Αντιθέτως επέφερε σημαντικό πλήγμα σε μεγάλο αριθμό μικρομεσαίων επιχειρήσεων».
Ο πρόεδρος ζήτησε την άμεση κατάργηση του αντιαναπτυξιακού φόρου, όπως τον χαρακτήρισε, για αντικείμενα κόστους άνω των 1.000 ευρώ, που θα είναι και το αποδοτικότερο για τον κλάδο. Επιπλέον κατέθεσε το αίτημα του κλάδου για την εξαίρεση του από την καταβολή του ΦΠΑ της πρώτης ύλης και ζήτησε την ενίσχυση της αστυνόμευσης.

«Ενσωμάτωση του ελληνικού κοσμήματος στις καμπάνιες προβολής»
Ο κ. Καλπακίδης πρότεινε την ενσωμάτωση του ελληνικού κοσμήματος στις καμπάνιες προβολής της χώρας, δεδομένου πως οι τουριστικές ροές προς τη χώρα ενισχύονται συνεχώς, ενώ αναφέρθηκε και στη σημασία ένταξης της αργυροχρυσοχοΐας στην ανώτατη εκπαίδευση, προσδίδοντας με τον τρόπο αυτό περαιτέρω αξία και αναγνωρισιμότητα στη μακρόχρονη ιστορία του ελληνικού κοσμήματος.

 

Ακολουθήστε το The Indicator στο Google news

Σχετικά Νέα